Voivatko naiset kokea rakkautta miestä kohtaan?
Vaan ovatko ne vain hyödykkeitä ja ainoa mielenkiinto kohdistuu lapsiin.
Selittää miksi moni nainen myös tyytyy olemaan sinkku ja niille kelpaa vain parhaista parhain mies.
Kommentit (27)
Miehille tuntuu kelpaavan rahalla käyvä kulissiliitto. Että niin
Kyllä, useitakin. Joskus rakastaa peräkkäin, joskus päällekkäin, joskus ei ketään. Itse ajattelen, että syvästi sielussa koettu rakkaus ei katoa koko elämän aikana, vaikka toista ihmistä ei näkisikään vuosikymmeniin. Ihastumiset ja kevyemmät rakkaudet korvautuvat ja laimenevat pois.
Koska minun paikkani ei ole keittiössä. Haluan kumppanin, joka kohtelee minua kuin toista saman arvoista ihmistä, jos tälläistä ei löydy tyydyn olemaan mielummin sinkku kuin huonossa parisuhteessa.
Ulkonäkö ei ole se keskeisin asia parisuhteessa, samanlaiset arvot ovat. Ja sellaisia miehiä, jotka jakavat kanssani samanlaiset arvot ovat jostain syystä lähes aina varattuja.
Ei enää. Miehet ovat todistaneet, että rakkaus on vain korusanoja kauniissa paketissa sisältäen paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska minun paikkani ei ole keittiössä. Haluan kumppanin, joka kohtelee minua kuin toista saman arvoista ihmistä, jos tälläistä ei löydy tyydyn olemaan mielummin sinkku kuin huonossa parisuhteessa.
Ulkonäkö ei ole se keskeisin asia parisuhteessa, samanlaiset arvot ovat. Ja sellaisia miehiä, jotka jakavat kanssani samanlaiset arvot ovat jostain syystä lähes aina varattuja.
Tasa-arvoon uskova deittisaitti: https://www.millionairematch.com/
Rakastin yhtä niin että olisin tehnyt vuokseen miltei mitä vain, mutta hän halusi vain sitä mitä miehet yleensäkin. Minä en pyytänyt muuta kuin yhteistä aikaa mutta eipä kiinnostanut.
Päinvastoin. Paljon on miehiä, jotka matkustavat Thaimaaseen asti "hankkimaan" naisen, joka alistuu, tekee lapsen, antaa sek siä ja on huomattavasti paremman näköinen kuin itse mies.
Mitään rakkautta tälläissä suhteissa tuskin on.
itselläni mielenkiinro kohdistuu vain lapsiin.
Itse ainakin rakastan miestäni palavasti vielä yli kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeenkin ja hänkin minua. Meillä on kolme lasta ja olemme sitoutuneet tähän hommaan yhdessä, vaikka odotamme välillä sitä päivää, että saamme olla taas kahdestaan, kunhan lapset kasvavat. Kummallakin epäonnistunut liitto takana, joten tätä rakkautta osaa edelleenkin arvostaa.
täytyyse jostain hakea kun lääheltä ei saa kuin koiraa rakastelevia tanttoja
Naiset aina asettaa lapsen miehen edelle. Usein jopa koiran.
Kertoo paljon naisten asenteesta miehiä kohtaan...
Ehkä, vähän vieras ajatus. Etenkin on erilaisia thaikkunaisia, jotka -rakastavat valtavasti miehensä -lompakk eiku miestään.
Olenko naisvihaaja vai inceli, kun olen Suomessa mielummin vapaaehtoisesti sinkku kuin naisen kanssa suhteessa? M28
Vierailija kirjoitti:
Koira on pehmeä ja lutuinen
Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla jotta kirjoittaa moisen aloituksen tänne?
Vierailija kirjoitti:
Jonku se lapset ja elukat pitää hoitaa. Jotkut miehet ymmärtävät auttaa..
Vierailija kirjoitti:
Osoittaa kyllä jonkinlaista sieluttomuutta, jos kokee kateutta yhteistä lasta kohtaan. Lapsi tulee AINA ensin, oli sitten kyseessä nainen tai mies.
Kyllä voivat, aitoa ja palavaa. 🙂
Moni nainen on mieluummin yksin, jos ei löydä sitä oikeaa rakkautta. Oikein tehty mielestäni.