Mä oon lauantai-iltana menossa ulos kavereiden kanssa. Mä pukeudun tosi törkeen kiihottavasti, tällä kertaa mulla on päällä tosi lyhyt ja ti...
Mä oon lauantai-iltana menossa ulos kavereiden kanssa. Mä pukeudun tosi törkeen kiihottavasti, tällä kertaa mulla on päällä tosi lyhyt ja tiukka toppi, joka näyttää mun täydellisen muodokkaan rintavarustuksen upeasti. Alaosaksi oon valinnut ihanan tiukan minihameen, joka korostaa mun uhkeaa persehelmeä. Oon myös miettinyt tarkkaan, kuinka siististi mä meikkaan ja miten saan silmät näyttämään vieläkin kiillon vallassa olevilta.
Saavun bilepaikalle ja astun sisälle rohkealla asenteella. Tiedän, että mä oon kuuma pantteri, joka saa kaikkien katseet kiinnittymään muhun. Mä en häpeile ottaa tilaa ja liikkua sulavasti musiikin tahdissa. Katson ympärilleni ja etsin silmilläni mahdollisia kiinnostavia kohteita.
Kun mä huomaan jonkun mielenkiintoisen tyypin, kävelen itsevarmasti hänen luokseen ja esittelen itseni. Mä en ujostele, vaan kerron suoraan, että mä oon täällä etsimässä vähän jännitystä ja rakkautta. Mulla on aina hymy huulillani ja katseessa se perverssi välke, joka saa toisen ihmisen tuntemaan olonsa halutuksi. Mies saa ruikuttaa kotona.
Kommentit (11)
Mites se viime viikon reissu meni? Silloin oli samat jaaritukset palstalla.
Menepä johonkin toiselle palstalle kirjoittelemaan noita tarinoitas :)
Baarin vessassa mies polvistuu ap:n eteen ja ottaa hänen ladypeniksen suuhunsa.
kiva voimafantasiat. Toisin sanoen meet vetää perseet ja krapulassa aamulla yksin himas heräät.
Höpötät vaan. Joudut pukeutumaan kumisaappaisiin ja sadetakkiin koska bilepaikkakunnalle on luvattu hirmusateita.
Tosi lyhyt hame ja tiukka toppi kombo vaan ei ole millaan tavalla seksikas. Se on ainoastaan trashy.
kiva