Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljastava pukeutuminen

Vierailija
20.07.2023 |

Meillä oli kouluporukan kanssa kesällä bileet, joissa sain poikkeuksellisen paljon huomiota useilta pojilta. Oon siis itse 16v tyttö. No seuraavana päivänä yksi mun kaveri sanoi että mulla oli ollut sellainen hame, jonka alta mun pikkarit olivat näkyneet monta kertaa. En yleensä käytä paljastavia vaatteita, mutta silloin otin kaapista vain nopeasti hameen jonka löysin ja se olikin aika lyhyt. Olen ihmeissäni kun yleensä oon ollut aika näkymätön ja nyt tuli tosi paljon huomiota ja pojat oli mulle tosi kivoja. Tekisi mieli alkaa pukeutua jatkossa aina yhtä paljastavasti mutta toisaalta haluisin saada huomiota siksi että oon kiva ja fiksu eikä siksi että pikkarit näkyy

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma nainen ei saa huomiota vaikka vilauttaisikin. Noin se homma vaan toimii, ei riitä että on kiva ja kaunis vaan pitää myös tisua tai alushousuja näkyä.

Vierailija
2/4 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo oikeasti sellaista huomiota, mitä kaipaat? Haluat tulla ajatelluksi pikkari-Lissuna ja tumputuskohteena, et oman persoonasi vuoksi?

Aikaa kärjistetysti nyt, mutta huomiotakin on monenlaista. Ei kaikki huomio ole loppujen lopuksi kovinkaan imartelevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo oikeasti sellaista huomiota, mitä kaipaat? Haluat tulla ajatelluksi pikkari-Lissuna ja tumputuskohteena, et oman persoonasi vuoksi?

Aikaa kärjistetysti nyt, mutta huomiotakin on monenlaista. Ei kaikki huomio ole loppujen lopuksi kovinkaan imartelevaa.

No tätä just, kun se huomio oli sinänsä kivaa, mulle hymyiltiin ja mun kanssa juteltiin eikä kukaan yrittänyt käpälöidä tai sellaista. En edes tajunnut mistä se lisääntynyt huomio johtui ennen kuin kaverini kertoi. Jotenkin se tuntui tosi koukuttavalta. Mutta en tietty halua mikään tumputuskohde olla... Ap

Vierailija
4/4 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ihana. Hameen alta vahingossa vilahtavat pikkarit on parasta. Varmasti saat huomiota jatkossakin