Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Coldplay kirjoitti:
Liput on kirjoitti:
Jonotimme neljällä eri laitteella, puhelin-appi nopein, liput apissa vartissa. Verkkopankkimaksaminen ei onnistunut, mutta Visa pelitti.
Läppärillä (eri merkit/selaimet) jonotusaika 20-60 minuuttia aivan sattumanvaraisesti. Jos tulee vielä yksi keikka myyntiin, suosittelen puhelin-appia ja luottokorttimaksua.
Kyllä heti kun pääsen ostoskorin jonon läpi! :D Mulla läppäri ja puhelimen sovellus. sovellus meni nopeampaa läpi mutta liput menneet vaikka siis oltiin heti jonossa, kun jonottaminen alkoi. Sain lopulta valittua liput ja yhtäkkiä taas jonossa :D
Sulla on 3 minuuttia aikaa valita niitä lippuja tai tiput ostoskorista pois ja joudut takaisin jonoon jos et ole ehtinyt siirtyä maksuun siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Coltplay?Mitä se on ???
Se on Gold Play oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä epäreilu systeemi, kun lukee muiden kokemuksia. Itse menin sivustolle 9.55, valitsin päiväksi lauantain ja pääsin jo silloin jonoon! Siinä oli vielä laskuri, joka laski montako minuuttia/ sekuntia on lippujen myynnin alkuun. Sen jälkeen pääsin siihen jonoon, jossa ukkeli liikkuu. Meni ehkä minuutti ja pääsin ostamaan liput (alakatsomo) ja maksutavan valintaan. Outoa, kun moni on kuitenkin mennyt sivustolle jo puolelta. Vai ettekö valinneet heti sitä päivää?
Yritin ostaa ennakkolippuja ti ja ke, mutta jäin vain jonoon useiksi minuuteiksi ja kaikki liput olivat menneet.
Menin sivustolle kirjautuneena ennen 9:30. Päivittelin sivustoa ja klikkasin haluamalle päivälle, mutta odotushuoneeseen ja sitä kautta ukkelin jonoon pääsin noin 9:50 aikoihin. Kun myynti alkoi, pääsin valitsemaan liput 10:05, mutta ne olivat menneet jo...
Miksi jotkut on päässyt jonoon jo tuolloin?! Mä aloitin päivittämisen 20 vaille ja vasta kympiltä jonoon jossa olen edelleen! Aiva hvetin epäreilua!
Jonotan kolmella eri laitteella - pöytäkoneella, läppärillä ja puhelimen sovelluksella. Koneilla ukkelit eivät ole liikkuneet mihinkään, mutta sovelluksen kautta alkanut ripeästi menemään eteenpäin. Katsotaan mitä on jäljellä, kaksi lippua olisi hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sieltähän voi fansalen kautta myydä etuosto-oikeudella "kaverille", eli trokari pyytää sulta satasen omalle tilille ja antaa linkin jonka kautta pääset ostamaan sitten sieltä fansalesta normaaliin hintaan
Ei voi, nää on LIPPU.pass liput eikä keikalle pääse kuin sovelluksen kautta.
Fansale.fi on lippu.fi:n oma virallinen "fan to fan"-jälleenmyyntikanava. Sä myyt siellä lipun, sen oikeellisuus tarkastetaan ja se menee ostajan lippu.fi appiin uusilla tiedoilla. Hintaa ei voi pyytää kuin maksimissaan sen lipussa olleen hinnan. Ja sieltä voi tosiaan lähettää kaverille "ennakko-osto" linkin eli mä haluun myydä sulle niin laitan oman lipun ennakkomyyntiin ja lähetän sulle linkin ja sä käyt ostaa sen ennen ku kukaan muu voi ostaa. Ja jos laittaa yleiseen myyntiin niin Fansale liputhan tulee sit näkyviin myös tonne Lippu.fi tapahtuman sivulle.
Ainakin siis näin on toiminut aiempien Lippu.pass lippujen jälleenmyynti.
Muilla tavoin niitä ei voi myydä, esim kuvakaappaukset lipuista tms ei toimi ja ostajan nimi pitää olla henkkareilla todistettaessa tarvittaessa.
Ja aloin jonottamaan myöhemmin sovelluksen kautta.
- Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä epäreilu systeemi, kun lukee muiden kokemuksia. Itse menin sivustolle 9.55, valitsin päiväksi lauantain ja pääsin jo silloin jonoon! Siinä oli vielä laskuri, joka laski montako minuuttia/ sekuntia on lippujen myynnin alkuun. Sen jälkeen pääsin siihen jonoon, jossa ukkeli liikkuu. Meni ehkä minuutti ja pääsin ostamaan liput (alakatsomo) ja maksutavan valintaan. Outoa, kun moni on kuitenkin mennyt sivustolle jo puolelta. Vai ettekö valinneet heti sitä päivää?
Yritin ostaa ennakkolippuja ti ja ke, mutta jäin vain jonoon useiksi minuuteiksi ja kaikki liput olivat menneet.
Menin sivustolle kirjautuneena ennen 9:30. Päivittelin sivustoa ja klikkasin haluamalle päivälle, mutta odotushuoneeseen ja sitä kautta ukkelin jonoon pääsin noin 9:50 aikoihin. Kun myynti alkoi, pääsin valitsemaan liput 10:05, mutta ne olivat menneet jo...
Joo sama täällä, ihan alusta asti jonossa ja jonotettiin... no nyt jonossa sovelluksen kautta ostoskoriin, koska sain lopulta kaks lippua valittua. Täällä on valmiina kortit yms. mut jono senkun jatkuu. Työkaveri sai myös valittua mut läppärillä ja heitti hänet sitten ulos... että näin... Hyvin toimii! :D
Muuten nyt la keikan hinnat alkaen reilut 300 euroa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käveleskellyt useammalla laitteella tunnin tässä jonossa, ei ole edennyt mihinkään. :p
En jäänyt jonoon vaan päivitin selainta ahkerasti kuten täällä neuvottu moneen kertaan. 10:09 liput hankittuina. Läppäri takkuaa mutta puhelimella onnistui heti.
Ei se rämpyttäminen auta tässä ukko kävelee -kohdassa.
Ei autakaan, siksi en jäänyt jonottamaan lainkaan. Pari kertaa päivitin sivua ja pääsin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Coldplay kirjoitti:
Liput on kirjoitti:
Jonotimme neljällä eri laitteella, puhelin-appi nopein, liput apissa vartissa. Verkkopankkimaksaminen ei onnistunut, mutta Visa pelitti.
Läppärillä (eri merkit/selaimet) jonotusaika 20-60 minuuttia aivan sattumanvaraisesti. Jos tulee vielä yksi keikka myyntiin, suosittelen puhelin-appia ja luottokorttimaksua.
Kyllä heti kun pääsen ostoskorin jonon läpi! :D Mulla läppäri ja puhelimen sovellus. sovellus meni nopeampaa läpi mutta liput menneet vaikka siis oltiin heti jonossa, kun jonottaminen alkoi. Sain lopulta valittua liput ja yhtäkkiä taas jonossa :D
Sulla on 3 minuuttia aikaa valita niitä lippuja tai tiput ostoskorista pois ja joudut takaisin jonoon jos et ole ehtinyt siirtyä maksuun siinä vaiheessa.
Yksiäkään lippuja en saanut ostoskoriin asti. Kyllä yritin niin kenttä- kuin istumapaikkoja ja myös näköalarajoitteisia.
Dynaamisia lippuja en suostu ostamaan. Ei vaan omaan kaaliin mene, että jos pääsylippu maksaa satasen, niin järjestäjä myy sen kahdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain liput tiistaille. Olen nyt ostanut ne, mutta nyt niitä valmistellaan. En tiedä, miten kauan siinä menee. Pelkään, että ne peruuntuu vielä.
Työpuhelimessa kesti jonotus vaan jotain 10 minuuttia ja valitsin päivän, jonka ajattelin olevan vähiten suosittu.
Siellä sun vahvistuksessa lukee kyllä että liput näkyvät sovelluksessa elokuun aikana.
Niin lukee. :D odotin kuumeisesti jotain sähköpostilippua.
T. Hätäinen
Pääsin jonoon 10:00:04. Ja ukko kävele vieläkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sieltähän voi fansalen kautta myydä etuosto-oikeudella "kaverille", eli trokari pyytää sulta satasen omalle tilille ja antaa linkin jonka kautta pääset ostamaan sitten sieltä fansalesta normaaliin hintaan
Fansale.fi on lippu.fi:n oma virallinen "fan to fan"-jälleenmyyntikanava. Sä myyt siellä lipun, sen oikeellisuus tarkastetaan ja se menee ostajan lippu.fi appiin uusilla tiedoilla. Hintaa ei voi pyytää kuin maksimissaan sen lipussa olleen hinnan. Ja sieltä voi tosiaan lähettää kaverille "ennakko-osto" linkin eli mä haluun myydä sulle niin laitan oman lipun ennakkomyyntiin ja lähetän sulle linkin ja sä käyt ostaa sen ennen ku kukaan muu voi ostaa. Ja jos laittaa yleiseen myyntiin niin Fansale liputhan tulee sit näkyviin myös tonne Lippu.fi tapahtuman sivulle.
Muilla tavoin niitä ei voi myydä, esim kuvakaappaukset lipuista tms ei toimi ja ostajan nimi pitää olla henkkareilla todistettaessa tarvittaessa.
Mutta kun maksuvahvistuksessa lukee ettei näitä lippuja voi myydä eteenpäin.
Yritin dynämiset liput, niisä tuli sama virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin 50min jonotuksen jälkeen sivustolle sisään. Nyt oon vartin verran päivitelly sivustoja, ja aina välillä muka tulee esim lauantaille kenttälippuja myyntiin, mutta niitä ei saakkaan vietyä ostoskoriin asti vaan ilmottaa että liput loppu. On kyllä kusinen järjestelmä tämä!
Ihan sama homma oli keskiviikkona.
Joo eiköhän tää ollu omalta kohdalta tässä. Kattellaan keikka telsusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin 50min jonotuksen jälkeen sivustolle sisään. Nyt oon vartin verran päivitelly sivustoja, ja aina välillä muka tulee esim lauantaille kenttälippuja myyntiin, mutta niitä ei saakkaan vietyä ostoskoriin asti vaan ilmottaa että liput loppu. On kyllä kusinen järjestelmä tämä!
Ihan sama homma oli keskiviikkona.
Joo eiköhän tää ollu omalta kohdalta tässä. Kattellaan keikka telsusta :D
Jotenkin sellainen fiilis, että mahdollisuus ostoon tulee vielä... En millään jaksa uskoa, että nyt kaikki olis päässyt läpi ja saanut lippua...ja me muut jäätiin rannalle soitteleen...
Mikä järki on tossa palkissa? Kun eihän se osoita mitenkään, kuinka etenet jonossa. Ensin meni puoleen väliin n. 10 minuutissa. Sitten menikin tunti hyvin hidasta vauhtia. Nyt tallonut tuolla "melkein perillä" kohtaa joku 10 min. Ei mitään järkeä, kun ei tää palkki pidä paikkaansa. Sama se on, olenko melkein perillä jos kuitenkin tallon toisen tunnin paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos tiedosta, katsotaan sieltä sitten myöhemmin.
Helposti irtosi lippu. Rekisteröidyin eilen Lippu.fi, tänään vähän jälkeen 10 jonoon, jonosta läpi 10.30, noin 10 kertaa piti valita liput ennen kuin pääsi virtuaalijonoon, josta 10 sekunnissa maksuvaiheeseen. Maksu mobilepayllä ja sähköpostivahvistus mailiin.
Olenkohan ainoa, joka ei ole kuullut tästä bändistä ikinä ennen tätä lipunmyyntihypetystä? Kuulin sitten radiosta yhden heidän kappaleen jostain vuosituhannen alkuvuosilta. Sen perusteella en lippua ostaisi. En tosin muutenkaan. Mutta nauttikaa konsertista, te jotka lipun saatte.
Itte pääsin ostamaan lippua tiistaina vaikka suljin useamman kerran sen hiton ukko kävelee -jonosivun. Mun ne sivut meni sillon ihan johonki limboon ku olin kerranki päässy maksamaan lippuja. Kyllästyin ja aloitin pari kertaa alusta sivuhistorian pyyhkimisellä. Lopulta pääsin johonki sellaseen kohtaan jonossa että parissa minuutissa olin ostosivulla ja sillä kertaa ei lagannu ja sain muutaman kerran päivittelyn jälkeen kaks lippua permannolle.
Kärsivällisyyttä siis. Omaan ostorumbaan meni 1,5h ja tiiän monia joilla meni tunteja pidempäänki. Ihan kyllä syvältä tällanen.