Oletko saanut koskaan tietämättäsi tyrmäystippoja?
Kommentit (7)
Kerran ja olen mies, eipä siinä kauaa ehi tapahtua mitään, hetken aikaa örvellät sekaisin jotain ja sen jälkeen nukut reilusti yli vuorokauden tukkina
Kerran sain, varma tieto ja kerran oli epäily. Silloin kun sain laivalla tyrmäystipat aika pian lähdön jälkeen, suonet pullistu ja tipahdin koko laivamatkan ajaksi. Silloin kun oli baarissa epäily tyrmäystipoista, meinasin yhtäkkiä koko ajan nukahtaa, mutta onnistuin pääsemään kotiin ja tipahdin syvään uneen siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran ja olen mies, eipä siinä kauaa ehi tapahtua mitään, hetken aikaa örvellät sekaisin jotain ja sen jälkeen nukut reilusti yli vuorokauden tukkina
Tosiaan melkein vuorokauden nukkui ja herättyään oksensi muutaman tunnin.
Vierailija kirjoitti:
No mistä sen voi tietää, kun se tapahtui tietämättä siitä? Vähän kuin muumeissa: kuinka voisin muistaa asiat, jotka olen unohtanut.
Tiedän mitä tapahtui, koska seurueessa oli yksi ihminen, joka niitä tyrmäystippoja ei saanut. Kaksi sai ja yksi ei ja se kolmas sitten selosti jälkeenpäin, mitä oli tapahtunut.
Joskus alle parikymppisenä Häppärissä. Olin juonut yhden lonkeron ja poikaystävä oli lähtenyt hakemaan uudet juomat.
Ihmetteli kun takas tullessaan portsari talutti mua ulos kun olin ihan kuutamolla ja huonovointinen.
Saattoi mut himaan ja lähti kotio.
En varmaankaan tyrmäystippoja, mutta Kanarialla eräässä baarissa, jossa kävimme iltaisin ottamassa yhdet drinkit, kerran juomaani varmasti laitettiin jotain ylimääräistä.
Päässä alkoi pyöriä ja kohta oksettamaan. Mieto juoma ei tee tuollaista vaikutusta, siinä oli seassa jotain.
No mistä sen voi tietää, kun se tapahtui tietämättä siitä? Vähän kuin muumeissa: kuinka voisin muistaa asiat, jotka olen unohtanut.