Teuvo Hakkarainen (ps) haukkui Juhana Vartiaisen (kok) nähtyään feikkikuvan netissä
Kolumnissaan Hakkarainen väittää, että Helsingin kaupunginjohtaja Juhana Vartiainen marssi pridekulkueen kärjessä huulet punattuina.
Todellisuudessa Vartiaisella ei ollut kulkueessa huulipunaa, vaan Vartiaisesta on julkaistu somessa kuvamanipulaatio, jossa hänellä näyttää olevan huulipunaa.
Hakkarainen kommentoi myöhemmin Keskisuomalaiselle, ettei se muuta asiaa.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä että maassa on joku totuuden torvikin.
Ensinnäkin Vartiaisella ei ollut huulipunaa, ja toiseksi Hakkaraisessa ei ole mitään hyvää.
Voisin lyödä kiveksestäni vetoa että aloitus on vihervassarin tekemä, ja kyseinen vihervassari on itse haukkunut Juhana Vartiaista.
Vierailija kirjoitti:
Tollo mikä tollo.
Kaks tolloa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin lyödä kiveksestäni vetoa että aloitus on vihervassarin tekemä, ja kyseinen vihervassari on itse haukkunut Juhana Vartiaista.
Voisin lyödä vetoa että sinä olet persu ja kiveksilläsi ei juurikaan ole ollut käyttöä.
Heikkoa yleissivistystä photoshoppaajilta. Editoi tupsu päähän jos haluat triggeröidä Teuvon kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lyödä vetoa että sinä olet persu ja kiveksilläsi ei juurikaan ole ollut käyttöä.
touché
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OHHHOHHOHHOHHHH, WAU, vihervassari heittää settiä hominemia ad!
:;DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OHHHOHHOHHOHHHH, WAU, vihervassari heittää settiä hominemia ad!
:;DDDDD
Ohhohhoo, ad hominem- mies on palannut linjoille. Lääkitys ok?
Teuvo ei vissiin somea paljon harrasta, kun feikkikuvat niin helposti uppoaa? No, fiksu ihminen myöntäisi virheensä sellaisen tehtyään, mutta Teuvo ei ole koskaan ollut erikoisen fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Teuvo ei vissiin somea paljon harrasta, kun feikkikuvat niin helposti uppoaa? No, fiksu ihminen myöntäisi virheensä sellaisen tehtyään, mutta Teuvo ei ole koskaan ollut erikoisen fiksu.
Hakkarainen ei osaa miettiä niin monimutkaisesti, että sille tulisi edes mieleen photoshoppauksen mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakkarainen ei osaa miettiä niin monimutkaisesti, että sille tulisi edes mieleen photoshoppauksen mahdollisuus.
Hakkarainen on rehti kansanmies eikä ole tottunut nykymenon ketkuihin. Muistaakseni myös totesi erehtyneensä Vartiaisen "maskista".
On se hyvä että maassa on joku totuuden torvikin.