Kuinka saada joku pitämään minusta
Oon kokenu kovia. No, kaikkihan me ollaan. Nää mun kokemat asiat on tehny mulle vaikeuksia: mun on vaikea olla ihmisten kanssa. Yritän, oon mahdollisimman ystävällinen jne. JA SILTI aina aina aina mua vihataan kaikkialla mihin meen. Oli se sit koulu tai duuni. Mitä ihmettä mä voin tehä? Oon ihan hajalla kun aina käy näin. Nytkin on työporukka viettää vapaa-aikaa yhdessä, olin ainoa jota ei kutsuttu.
Kommentit (7)
Kannattaa miettiä omaa käytöstä. Monet itsekkäät ja itsekeskeiset käyttäytyy huonosti tajuamatta sitä itse. Tiedän tyypin, jolta ainaa häviää ihmiset ympäriltä, mutta ei vaan huomaa itsessään mitään vikaa. No vika on se, että henkilö käyttäytyy huonosti muita kohtaan. On ehkä omasta mielestään ystävällinen, mutta oikeasti ei ole. Kannattaa kunnioittaa toisia ihmisiä ja olla huomaavainen.
Ole välittämättä mitä muut sinusta ajattelevat. Ole vain iloinen oma itsesi. Näin sinusta aletaan pitämään. Jätä pois se hirveä yrittäminen ja mielistely. Älä mielistele ketään suotta, mutta ole silti perusystävällinen.
Ja tärkein, pidä itse itsestäsi. Niin muutkin alkavat pitämään. Se on hengenlaki.
Voisit ehkä kokeilla mustaa magiaa. tai santeriaa.
Vihaavat? Ovatko he siis ilkeitä sinulle?
Se että jätetään ainoana kutsumatta vapaa-ajan viettoon saattaa toki johtua vihaamisesta, mutta jostain muustakin. Esim. jostain syystä muut saattavat olettaa, että sitä yhtä kiinnosta liittyä seuraan. Tai porukasta vain yksi ihminen on se aktiivinen vapaa-ajan tapahtumien järkkääjä, ja juuri hän ei koe tuntevansa sitä yhtä niin hyvin.
Tietysti jos aina käy noin, niin kyllähän siihen joku syy varmaan on.
En itsekään ole mitenkään suosittu, mutta minulla syy on, että olen itse yleensä hiljainen ja syrjäänvetäytyvä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Miksi pitää olla aina "iloinen itsesi"?? Ei tämä elämä mitään iloa pääsääntöisesti ole vaan tasaista puurtamista. Eikö jokainen voi olla sellainen kuin on ilman mitään teko-iloa sun muuta teennäistä käytöstä?
Ole oma ystävällinen itsesi. Olet arvokas juuri tuollaisena!
Ketä?