Onko täällä Bay City Rollers -faneja?
Lähinnä entisiä teinejä, nykyisiä menopaussi-ikäisiä tätejä.
Kommentit (21)
Eikös ne ala olla melkein 60-vuotiaita? BCR oli kova sana 70-luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
On!
Onko minihame tallella?
56 v ja luokan tytöt pukeutui punaiseen ruutuun.
Sen kokoonpanon pojat eivät itse soittaneet levyillään. Feikkiä oli koko homma. Bisnestä, ei taidetta.
Täällä on. En toki enää vuosikymmeniin niin fani enää ole ollut. Mutta teininä kyllä. Kävin Helsingin jäähallissa niiden keikallakin. Olisiko ollut 1975 tai 1976? Ihania muistoja nuoruudesta.
Alan ja Leslie ovat jo edesmenneet. En tiedä mitä ne muut touhuaa.
Vierailija kirjoitti:
Sen kokoonpanon pojat eivät itse soittaneet levyillään. Feikkiä oli koko homma. Bisnestä, ei taidetta.
Ei ainakaan englanninkielinen Wikipedia-artikkeli mainitse mitään sen suuntaistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan englanninkielinen Wikipedia-artikkeli mainitse mitään sen suuntaistakaan.
Se sijaan Sweetin ensimmäisillä Chinn-Chapman-singleillä soittivat studiomuusikot, koska tuottajat halusivat poppisoundia. Singlejen b-puolille bändiläiset saivat omia kappaleitaan, jotka olivat enemmän rock.
Minä olin noin 6 veenä. Iankin on jo kuollut. Minusta se oli nätein.
Ihmettelen noiden suosiota. Eivät ole edes komeita.
Puolet heistä jo kuolleet. Itse olin Eric-fani.
Olihan ne ihania ja musiikki miellytti vaikka koulun tiedostavat nuoret halveksikin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ala olla melkein 60-vuotiaita? BCR oli kova sana 70-luvun alussa.
Joo, niin aletaan. Tykkäsin kyllä enemmän Slikistä, mutta oli Beeceeärräkin hyvä.
Se punainen skottiruutu on todella mauton kuosi.