Tekiskö nyt mieli Kreikkaan?
Kommentit (37)
Ateenaan ei, mutta tosiaan meren äärellä olisi mukavaa kun pääsee uimaan vilvoittelemaan ja illalla on kiva kun on myöhään lämmintä.
Just varasin äkkilähdön ens viikolle. Kesäkuussa oltiin viimeeksi.
Oih ihanaa seksihellettä. Nauttisin.
Ilmastonmuutos oli käynnissä jo noin 30 vuotta sitten ysärillä, kun lomailin kesäaikaan muutamaan otteeseen Kreikan saaristossa. Siellä oli niin ***vetin kuuma, että pidin itseäni täydellisenä idioottina, kun sinne menin ja vielä maksoin pitkän pennin siitä kärvistelystä.
Vierailija kirjoitti:
Oih ihanaa seksihellettä. Nauttisin.
Kunnon anaaliseksit helteessä😋
Olen käynyt Kreikassa ja en halua sinne enää ikinä takaisin.
Ei tee mieli. Nyt on varmaan Suomessa kohtuullisempi säätila.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Kreikassa ja en halua sinne enää ikinä takaisin.
Hyvä. Mitä tapahtui?
Ateenaan nou mutt kreetalle lähetään itse asiassa huomenna.
Syyskuussa reissu. Toivottavasti on vielä silloin kuumaa.
Ensi viikolla pariksi viikoksi rodokselle. Toinen kerta rodoksella tänävuonna. Kaikkiaan tämä 10. kerta rodoksella.
Voisin lähteäkin ellen jo olisi Espanjassa.
No periaatteessahan sinne on aina kiva mennä, nyt kyllä ois vähän tyhmää kun ei jaksais muuta ku istua ilmastoidussa baarissa... nyt menossa syyskuussa ja ens vuonna touko-kesäkuun vaihteessa, ilmastollisesti mukavampaa eikä huippusesonki.
Vierailija kirjoitti:
Ateenaan ei, mutta tosiaan meren äärellä olisi mukavaa kun pääsee uimaan vilvoittelemaan ja illalla on kiva kun on myöhään lämmintä.
Ei ole mutään *kivan lämmintä* vaan aivan hel**nen kuivuus ja kuumuus, sietämätön ja vaarallinen paahde kaikille eläville.
Selvittäkää hyvät ihmiset kohteet ennen kuin varaatte matkoja!
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteäkin ellen jo olisi Espanjassa.
Pääseehän Espanjasta Kreikkaan.
Saarille kyllä tai purjehtimaan.