Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Raskasta, raskasta....
13.12.2006 |
3 lasta kotona, joista kaksi kipeänä. Toisella (astamaatikolla) flunssa (= jatkuvaa avaavan lääkkeen antoa) ja molemmissa korvissa tulehdus. Vauvalla myös kuumetta, kova nuha ja yskä. Kolme kertaa viikon sisällä olen vienyt lapsia lääkäriin. Ja yöllä nukutaan tunti siellä toinen täällä, jos sitäkään. Ja jouluvalmistelut aivan puolitiessä...ja miehellä töissä kiirettä...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa