Lue keskustelun säännöt.
Silikoniset vai luonnonkumiset??
13.12.2006 |
Eli kummat tutit kestää hampaallista kaveria paremmin?
Kommentit (4)
meillä oli aina luonnonkumit itse imisin mieluummin semmoista kuin kovaa silikoonia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on molemmat kestänyt hyvin hampaallisella.
5-vuotiaaksi asti, jolloin lopetimme myös iltamaidon. (Myöhään joo, mutta en välitä. En ole niin tarkka.)
Luonnonkumisesta sai pahan allergisen reaktion.