Mun puoliso on hyvä ja huolehtiva
Pitää huolta meidän perheestä, taloudellisesti ja kuskaamalla lapsia tai minua tarvittaessa, osallistuu kotitöihin, tekee ruokaa, kysyy mitä muut perheessä toivoisivat ja toteuttaa esimerkiksi lasten lomatoiveita. Arvostan puolisoani enkä edes tiedä miten pärjättäisiin ilman häntä. Hyvä on.
Kommentit (9)
Pidä aarteesta hyvää huolta. Kai nyt sentään sinäkin käyt työssä perheen talouden hyväksi.
Kaikilla ei ole ollut villejä vuosia. Jotkut menevät yhteen jo teini-ikäisenä.
-sivusta-
Miehelläsi on ollut varmaan rakastava ja huolehtiva perhe. Sieltä se terve malli perheenisäksi on tullut. Ole onnellinen ja kiitollinen.
Mulla on liian hyvä mies. Olen kuullut sen sukulaisilta ja tuntemattomilta. En ansaitse häntä.
Onneksi olkoon Ap! Kaikkea hyvää teille jatkossakin. Ihanaa lukea positiivisia kommentteja.
MInulla myös hyvä puoliso. Huomioi minua, kyselee ja kuuntelee. Teen saman hänelle, hyvän kierre vahvistaa toistemme huomioimista. Mutta ei olla mitään superihmisiä, kumpikin toisella kierroksella ja eksät varmasti voisivat kuvata meitä aivan toisin. Virheistä voi oppia, ja kun molemmat haluavat hyvän toimivan suhteen ja sopivat luonteiltaan ja arvoiltaan yhteen, voi saada hyvän, onnellisen parisuhteen aikaiseksi.
Ihana aloitus välillä kuulla positiivisia huomioita puolisosta, yleensä tänne kirjoitetaan mitä väärää puoliso on tehnyt. Mukavaa päivää teille!
Mitkä villit vuodet?