Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos asutte yksiössä tai pienessä asunnossa, miten usein uusitte sisustusta esim tekstiilejä, verhoja?

Vierailija
16.07.2023 |

Mietin jos asuu yhdessä huonessa niin kyllästyykö siihen samaan sisustukseen nopeammin kuin jos asuisi isommassa asunnossa? Miten teillä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kuin asuin tai asuimme mieheni (silloin poikaystävä) kanssa yksiössö, olin niin vähävarainen, että en koskaan "uusinut sisustusta". Ei siihen aikaan opiskelijat sisustaneet, vaan käytössä oli ne tavarat, joita oli vaikka suvusta tai muuten ilmaiseksi tai halvalla saatu.

Vierailija
2/6 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin siinä vaiheessa jos jokin menee rikki. Ei kiinnosta sisustaminen joten en käytä siihen ylimääräistä rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En periaatteessa, mutta elän vuodenaikojen mukaan, eli vaihtelen koristeita ja tyynynpäällisiä pääsiäiseen, kesään, jouluun...

Nyt ajattelin kyllä ostaa sohvaan jonkun irtopäällisen, niin voisin kokeilla jotain joka toisi väriä.

Ja kasveja löytyy paljon niin niitä ryhmittelen välillä eritavoin.

Vierailija
4/6 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan uutta (tai käytettyä) siinä vaiheessa, kun jotain menee rikki eikä ole mielekästä korjata.

Vierailija
5/6 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat verhot hela tiden. Pöytäliinaa vaihdan vuodenaikojen mukaan ja teen Iittalan tuikkulyhdyistä niin ikään vuodenaikaan sopivista väreistä asetelmia. 0

Vierailija
6/6 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sisustusmakuni on sellainen, että arvostan vanhoja tavaroita, jotka ovat kestäviä ja kauniita. Minulla on esim. sellainen 1800-luvun pöytä mummolastani, jonka olen saanut jo 80-luvulla lapsena.