Mistä löytäisi tällaisen miehen
Tykkäisi olla kotona, hoitaisi pihaa ja kotia, tekisi ruuan kun palaan töistä, laittaisi mulle vaatteet valmiiksi. Illalla antaisi pusun ja silittelisi mut uneen. Onko epärealistista? Myös nainen kävisi.
Kommentit (33)
Saako sillä miehellä olla söpö shemale rakastajana? Kun sinullehan käy nainenkin miehen ohella näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Saako sillä miehellä olla söpö shemale rakastajana? Kun sinullehan käy nainenkin miehen ohella näköjään.
Ei! Uskollisuus on ehdoton vaatimus puolin ja toisin.
Koti isät on harvinaisia. Mutta kyllä niitäkin on. Liian usein silittelyn dijaan tahtoisi kuitenkin tampata joka päivä. Ei sovi herkimmille.
Ja mitä itse teet? Makaat vauva.fi?
Vierailija kirjoitti:
https://rent_men.eu/
Huomaa välimerkki. Ehdota suoraan kotimies diiliä.
En katso, en halua mitään ostopalveluita, vaan aitoa kumppanuutta,
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä itse teet? Makaat vauva.fi?
Käyn töissä ja ansaitsen rahaa molempien tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
https://rent_men.eu/
Huomaa välimerkki. Ehdota suoraan kotimies diiliä.
Ei riitä suominaisen maksukyky
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä Kreikan saarilta
Sekin kyllä kävisi
Sopisi minulle, kunhan tuot leipää pöytään. Päivisin valmistan ruokaa, siivoan vähän, käyn salilla, että pysyy edustuskunnossa ja soitan kitaraa, ym. harrastuksia
Japanissahan on tuollainen palvelu olemassa, josta voi vuokrata tuntitaksalla miehen itselleen tekemään juuri noita AP:n kaipailemia asioita.
Käsittääkseni palvelu on hyvin suosittu yksinäisten, kosketusta kaipaavien keski-ikäisten naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Sopisi minulle, kunhan tuot leipää pöytään. Päivisin valmistan ruokaa, siivoan vähän, käyn salilla, että pysyy edustuskunnossa ja soitan kitaraa, ym. harrastuksia
On minulla velaton talo ja mökki ja auto, ja palkka lähes 9.000. Kyllä sillä pärjää. Yksin se kaikki ei juurikaan tuota iloa. Haluaisin jakaa kaiken toisen kanssa.
Jonkun toisen puolisonahan nuo kaikki taitavat olla. Muualta tuskin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Japanissahan on tuollainen palvelu olemassa, josta voi vuokrata tuntitaksalla miehen itselleen tekemään juuri noita AP:n kaipailemia asioita.
Käsittääkseni palvelu on hyvin suosittu yksinäisten, kosketusta kaipaavien keski-ikäisten naisten keskuudessa.
Höh, en kertonut kaipaavani ensisijaisesti kosketusta. Vaan elämän jakamista, huolehtimista. Toki illalla pieni läheisyys voisi auttaa nukahtamaan
Pihanhoito tökkii mut vois ehkä handlaa ei se siihen kaadu, vaan siihen, että olet mies?
Palkkaa hyvä kotiapulainen ja osta silityskaappi. Nimestä en ole varma, mutta tuote silittää (höyrysilittää) paidat.
Nuoria ei työnteko tunnu kiinnostavan, joten ehkä joku nuori, hyvännäköinen ja hoikka mies voisi kiinnostua tehtävästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minulla velaton talo ja mökki ja auto, ja palkka lähes 9.000. Kyllä sillä pärjää. Yksin se kaikki ei juurikaan tuota iloa. Haluaisin jakaa kaiken toisen kanssa.
Toivottavasti kohtaan vielä kaltaisesi.
Vierailija kirjoitti:
Pihanhoito tökkii mut vois ehkä handlaa ei se siihen kaadu, vaan siihen, että olet mies?
Olen nainen. Joka haluaisi löytää huolehtivaisen elämänkumppanin.
Itse törmäsin sellaiseen kadulla ja ollaan oltu yhdessä siitä asti.