Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nyt sitä uhmaikää..??

Vierailija
13.12.2006 |

Meidän suloinen 2 vuotias poikamme on muuttunut oikeaksi pikku riiviöksi. Ennen naurava ja vanhempia suukottava lapsi on nyt vinkuva, kiukutteleva hirviö! Hän vastaa KAIKKIIN kysymyksiin ei. Esim. mennäänkö ulos? EI. Ulkona kysyn Mennäänkö sisälle? EI. Kokoajan huutaa anna anna anna anna...!! Itse hän ei osaa pukea, mutta kovasti yrittää ja jos vaatteet ei ole päällä n. kahdessa sekunnissa alkaa hirveä huuto! Auttaa ei tietenkään saa.. Todellakin kysyy hermoja tällainen!! Meillä ei siis ole kuin tämä yksi lapsi. onko tämä nyt sitä uhmaa?? koska tämä loppuu?????

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä käydään otteluita kaikista mahdollisista aiheista. Illalla olen niin täynnä patoutunutta raivoa, kun olen koko päivän koettanut pysyä rauhallisena, etten millään enää jaksaisi tsempata. Tekisi mieleni hajottaa oikein urakalla posliineja :). Lisäksi lapsi tönii, repii vaatteista, jopa puree muita lapsia, jos tulee kinaa leluista. Sain jo kehotuksen mennä perheneuvolaan. Huoh. Toisaalta on kiukuttelun keskellä myös kova suukottelemaan ja halaamaan, lauleskelee. Huono äiti taidan olla, nyt mua tässä istuessa vaan naurattaa koko jutun absurdius.

Vierailija
2/6 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pukemishommat on hermoja raastavia varsinkin kun on kiire. Nyt pitäis löytyä aikaa, että lapsi saisi rauhassa opetelle ITE juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka asiaan tulee sujuva suora vastaus " NO EI" ...vetkuaa, kiusaa pikkuveljeä, toki välillä liiankin kanssa hoitaa =)

Vierailija
4/6 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keskimmäinen nyt 3v4kk ja elo on taas hauskaa =) Suuttuu toki edelleen joskus mutta lauhtuu nopeammin kun ennen, ja kestää jo pettymyksiä. Sellanen järjetön karjuminen, tavaroiden heittely ja lattialla kiemurtelu on jo pääasiassa unohtunut.

Vierailija
5/6 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita että poika olisi koko ajan kiukutteleva ja juonitteleva. Välillä oikein innostuu halaamaan ja suukottelemaan ja silloin sen uhman aivan unohtaa!! meillä poika myös puree, mutta ainoastaan silloin kun on tosi vihainen, nipistelee kylläkin. ap

Vierailija
6/6 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi saisi itse päättää mitä hän syö se olisi mielinmäärin mandariineja, leikkelettä ja karkkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi