Mitä voi ostaa kummilapselle ristiäislahjaksi?
Kun muut kummit ostavat kummilusikan ja lapsuuteni muistoja-kirjan?
Kommentit (2)
Mun mielestä toi perinteinen ristiäisilahjavalikoima on hiukan ankea, erityisesti pojille. Olen ehkä nipo, mutta en erityisesti perusta niistä kummilusikoista, krumeluurivalokuvakehyksistä tai hopeisista säästöpossuista. Samoin ne vauvakorut ovat vähän siinä ja siinä, ehkä parempi ostaa ihan normaalikoru ja ajatella, että sitä voi pitää aikuisenakin.
Mä olen ostanut lähinnä hiukan arvokkaampia satukirjoja tai sitten yhdelle ostin lastenhuoneeseen taulun. Aina kommentoidaan sitä, että kummin lahjan pitäisi olla jollain lailla pysyvää, nuo minusta edustavat ihan pysyviä arvoja.
Joku viinintuntija kertoi, että oli ostanut hyvän viinipullon, joka on tarkoitus korkata sitten kun lapsi täyttää 18. Tosin kannattaa ostaa varmaan sellaiseen perheeseen, jossa on joku paikka säilyttää viiniä.
Muistaakseni luin jostain, että Tuomas Nevanlinna (vai oliko joku muu?) on ostanut kummilapsilleen Karl Marxin Pääoman, koska siinä kuvataan yhteiskunnan eriarvoisuutta, joten voi ajatella, että kummin yhtenä tehtävänä on opettaa kummilasta elämään yhteiskunnassa.
Nätti lahja.
Pojalle on vaikeampi ostaa korua tms. Joten mielestäni tuo oli kiva.