Miksi en laihdu? Olenko säästöliekillä?
Vähän väsyttää päivisin varsinkin heräämisen jälkeen. Syön kaloreita n. 1000kcal päivittäin mutta paino ei ole paljoa laskenut. Laskennallisesti minun pitäisi laihtua kilo viikossa. Nyt paino pysynyt samoissa lukemissa viikko tolkulla.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Syötkö kuitua? Juotko vettä? Harrastako liikuntaa?
Syön kuituja vaihtelevasti, leipää silloin tällöin. Ei aamupuuroja. Muuten mennään mikroateria linjalla. Juon vettä 1-2 litraa päivässä ja tähän otettu huomioon kahvit, kaakaot, maidot. En harrasta erityisesti liikuntaa, mutta saan hyötyliikuntaa 25min päivittäin kun kävelen.
Laihduttaminen on äärimmäisen vittumaista. Olen 36v mies, 110kg ja 175 cm. Teoriassa minulla se pitäisi olla helppoa kun makaamalla sängyssä mun pitäisi erilaisten laskureiden mukaan kuluttaa 2500 kaloria päivässä tekemättä mitään.
Totuus: aamulla kuppi jugurttia pähkinöiden kanssa, lounaaksi salaatti juuston kera, päivälliseksi lisää salaattia/keittoa jonkun proteiinilisän kuten maidon tai kananmunan kanssa. Iltapalaksi ei mitään. Tunnin hikilenkki 5 kertaa viikossa joka kuluttaa laskureiden mukaan 600 kaloria.
Päivän kalorimäärä jonka keho saa jää lähelle nollaa siis. Pakko laihtua, kun ei ole mitään mitä voi läskiksikään muuttaa.
Vittumaista touhua, mutta pakko se on tehdä.
Laihdun tällä tavalla 500g - 1kg viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön kuituja vaihtelevasti, leipää silloin tällöin. Ei aamupuuroja. Muuten mennään mikroateria linjalla. Juon vettä 1-2 litraa päivässä ja tähän otettu huomioon kahvit, kaakaot, maidot. En harrasta erityisesti liikuntaa, mutta saan hyötyliikuntaa 25min päivittäin kun kävelen.
Siis millaisia mikroaterioita syöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla "Juon vettä 1-2 litraa päivässä ja tähän otettu huomioon kahvit, kaakaot, maidot."? Siis mihin on otettu huomioon?
Vierailija kirjoitti:
Syöt aivan liian vähän.
Tätä olen vähän empinyt. Mutta jos syön enempi, niin paino alkaa nousta. On tää mystistä tää laihuttaminen. Sitä miettii jo pitääkö kaloria taulukot paikkaansa edes ja lääkärien ravinto mittaukset.