Suositelkaa mulle jotain hyvää äänikirjaa
Ei mitään elämäkertoja eikä venäläisiä klassikoita. Jotain suht kevyttä, jännittävää ja eteenpäin menevää. Viimeksi kuuntelin Lisa Jewellin uusimman, josta tykkäsin. Lähes kaikki skandidekkarit kuunneltu läpi, pidän tästä genrestä. Toisaalta tykkäsin myös Hanya Yanagiharan kirjasta Pieni Elämä. Olen myös kuunnellut Enni Mustosen sivustakatsoja-sarjan ja hänen uuden sarjansa aloituskirjan. Onko sulla suositella jotain kirjasarjaa tai yksittäistä kirjaa, johon olet jäänyt totaalisesti koukkuun?
Kommentit (10)
Aika kevyttä, mutta tykkäsin tosi paljon Gudrun Skrettingin kirjasta Vilman kolme miestä.
Freida McFadden Kotiapulainen oli ok.
Satu Rämön dekkarit kuulemma tykättyjä. Simppeliä, vähän yksinkertaista tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi Suomesta. Ajankohtainen.
Jees, tästä tykkäsin myös.
T. nro 3
Et saa demettiaa jo vaan lukisit kirjoja, etkä laiskuutasi ääni-kirjoja kuuntelisi.
Linwood Barclay kirjoittaa hyviä jännäreitä.
Kiitos tähän astisista suosituksista! Freida mc Faddenin kotiapulaisen kuuntelin, oli hyvä. Potterit luettu.
Tykkään kuunnella lenkillä äänikirjoja, mutta myös luen ihan painettuja kirjoja. Nyt vaan siis kaipaisin jotain hyvää äänikirjaa, joka pitää otteessaan niin ettei ajatus lähde harhailemaan.
Ap
Nälkäpeli-sarja tai Potterit, jos (nuorten) fantasia kiinnostaa! Itse tykkään!