HS : Tampereen keski-ikäisten discot supersuosittuja
"Haluamme elää nuoruutta uudelleen ja sikailla kuin teininä".
Kommentit (7)
Montakohan palstamammaa pyörii noissa illoissa? 🥶
Kyllä minä muistan, kun minun silloin nelikymppisten kaveriporukassa surkuteltiin, kun ei vanhemmalle väelle ollut oikein muuta kuin Paappa ja Seurahuone. Hyvä kai, että nykyään löytyy kuintenkin tarjontaa.
Minäpä oonkin radikaali ja käynyt edellisen vuoden aikana ihan tavallisten ihmisten yökerhoissa useamman kerran, vaikka ikää 49 vee. En tiennytkään, että meidän vanhusten pitäisi segregoitua omiin "diskoihimme".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä muistan, kun minun silloin nelikymppisten kaveriporukassa surkuteltiin, kun ei vanhemmalle väelle ollut oikein muuta kuin Paappa ja Seurahuone. Hyvä kai, että nykyään löytyy kuintenkin tarjontaa.
Hyvä Luoja! Oletko nyt joku dinosaurus aka 60 vee? 🤢
Vierailija kirjoitti:
Minäpä oonkin radikaali ja käynyt edellisen vuoden aikana ihan tavallisten ihmisten yökerhoissa useamman kerran, vaikka ikää 49 vee. En tiennytkään, että meidän vanhusten pitäisi segregoitua omiin "diskoihimme".
Oletko sortunut moraalittomiin tekoihin, vai ollut asiallinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Luoja! Oletko nyt joku dinosaurus aka 60 vee? 🤢
En. Viihdyin vaan itseäni vanhempien seurassa.
K40. Siellä piisaa kehopositiivista naiskauneutta..
Illan suosituin biisi on "vanha nainen hunningolla".