Miten Biden kuuluu ja näkyy teillä?
Täällä pörrää helikopteri päämme yläpuolella. Kuulostaa sotatilalta.
Kommentit (24)
Mietin tässä, että voisi sitä MTV:n uutislähetyksen muuhunkin käyttää kuin minuutti tolkulla jatkuvan huminan kuunteluun. Suomessa ja maailmalla on varmasti tapahtunut muutakin kuin kasikymppisen äijän saapuminen Suomeen. Eihän tuo ole edes maailmanmestaruutaa jääkiekkossa voittanut, mikä olisi sentään kunnon syy pitää päälähetys lentokentällä.
Telkkarista näkyi juuri uutisissa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on Natossa.
Ei kai? :D
Saukkosen Mika ei kerennyt edes hommiaan hoitamaan, kun oli niin kiire Joen kävelyä vahtia.
Vierailija kirjoitti:
Todella rasittava tuo helikopteri. Kissakin on ihmeissään.
Kiva kuulla, että jossain muuallakin pörrää välilllä. Täällä Jyväskylässä normaalia arkea aina rallien aikaan. Onneksi en asu kovin lähellä satamaa.
Olen nauranut ääneen, kun tuo uutisointi on kuin suoraan 70-luvulta. Kuvataan lentokonetta ja toimittaja ihan pähkinöinä. :D
Ai saakeli. Tahatonta komiikkaa parhaimmillaan. :D
En ollut uskoa todeksi MTVn uutisointia. Nauroin niin, että vatsaan sattui. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen nauranut ääneen, kun tuo uutisointi on kuin suoraan 70-luvulta. Kuvataan lentokonetta ja toimittaja ihan pähkinöinä. :D
Tai jopa 60-luvulta. :D
Ei näy eikä kuulu. Nukkumaan ajattelin mennä. Ehkä huomenna pyörähdän stadissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jopa 60-luvulta. :D
Edes -95 kultaleijonien saapumista ei selostettu samanlaisella intensiteetillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää mitenkään, kun suljin television. Luulin, että sieltä tulee uutiset, mutta sieltä tulikin BIden-live, jossa selostetaan jotain helvetin lentokoneesta ulos astumista kuin suurtakin saavutusta.
Se on Bidenille saavutus... yleensä kaatuu heti portaisiin päästyään ja sen jälkeen eksyy... ja jos vielä joutuu puhumaan sekoittaa kaikki sanat ja asiat... yleinen vitsi USA:ssakin on että kuinka Biden muka sai valtavan määrän ääniä edellisissä vaaleissa...
Ilmankos lähetys kentältä katkaistiinkin heti kun Biden oli koneen ovella. Ei uskallettu laittaa suoraan lähetykseen portaiden kulkemista ettei käy ns. jutilat.
Ei katkaistu Yle Areenassa. Näkyi rappusten alastulo. Ei kompuroinut. Jutusteli suurlähettiläiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kaksi pätkää lentokoneesta ja täpinöissään puhelevasta toimittajasta. Ai saakeli kun lähti ihan lapsesta tämä nauraminen. :D
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Näytti ihan sketsiltä jo ensimmäisellä kerralla, mutta sitten tuli toinenkin lähetys. :D
Hetki sitten kadonnut, joten huolihan siinä herää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on Natossa.
Ei kai? :D
On se. Erittäin hyvä asia!
Vähän erilaista kun Clinton kävi täällä.
Kiinnostaa, että milloinka lähteepi???
Tuolla se kävi lähi-K-marketissa, katseli kiinnostuneena suomalaisia mansikoita
Todella rasittava tuo helikopteri. Kissakin on ihmeissään.