Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada illanistujaiset onnistumaan?

Vierailija
12.07.2023 |

Tuntuuko muistakin, että aikuisena on hemmetin vaikea saada illanistujaisia yms. onnistumaan? Kaikki ovat jatkuvasti kiireisiä ja yhteisen ajan löytäminen on tuskaisen vaikeaa. Sitten kun ollaan pitkän väännön jälkeen saatu sovittua ajankohta, joka sopii ehkä jopa puolelle, niin ajankohdan lähestyessä pikkuhiljaa alkaa tulla perumisia. Sitten lopulta grillataankin yhden kaverin kanssa kaksistaan.

Onko teilläkin tämmöistä tai kuulutteko kiireisiin? Kaipaan teiniaikoja ja sitä kun voitiin vain mennä pussikaljalle puistoon tai myöhemmin baariin ja silti lähes kaikki ehtivät aina paikalle, vaikka oli koulua ja töitä. Nyt sitten opiskelujen jälkeen ei millään ole aikaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glökiin varataan kilo rypäleitä ja kilo mansikoita. Liotetaan pirtussa viikko. Kun boolimalja on tyhjä niin porukka on rauhallinen.

Vierailija
2/5 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole tuollaista. Toki yhteistä aikaa on vaikeampi löytää, kun osalla on pieniä lapsia. Peruutuksia ei tule mutta vieraat lähtevät aiemmin. Yhdeltätoista alkaa porukka siirtyä jatkojen sijaan kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat riittävästi istumapaikkoja kaikille osallistujille.

Vierailija
4/5 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien saaminen paikalle on nykyään lähes mahdotonta. Kukaan kun ei ole valmis joustamaan omista aikatauluistaan yhtään. Työ ja omat menot ovat tärkeimpiä.

Itse olen tehnyt niin että olen kutsunut mukaan ja jos ei sovi, niin that's it, sitten vietetään sillä porukalla, joka saapuu paikalle. Joskus olen ollut ihan yksinkin. 

Omasta mielestäni onnistuneet illanistujaiset sisältävät, ruokaa, juomaa ja hyviä keskusteluja.

Vierailija
5/5 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän myös ne kilteimmät pojat olisivat nuorena halunneet lähteä juhlimaan ja pitämään hauskaa, mutta eipä sitten koskaan kutsuttu mukaan. 🥺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi