Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nopea tapa lähettää rahaa ulkomailta?

Vierailija
12.07.2023 |

Tai kuinka kauan kestää normaalissa tilisiirrossa? Mitä muita tapoja on, jos kyseessä parin euron siirrot. Kun mobile pay taitaa toimia vain Suomessa. Siis ideana erään pelin kautta auttaa muita ja he maksaisi tästä pienen summan. Ei mitään isoa bisnestä siis. Tai onko jotain gift card tyylistä juttua. Pelin sisällä ei saa toiselle lähetettyä. Saako Googlen play saldoa lähetettyä toiselle noin vähän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairilla olisit ja perillä ja illaksi kotiin.

Vierailija
2/7 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita hyviä ideoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan

Vierailija
4/7 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PayPal

Vierailija
5/7 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PayPal

PayPal minulla on, mutta en oikein tiedä miten se toimii ihmisten välillä. Siis kuinka joku lähettää sinne rahaa. Kun en mistään sieltä löydä omaa "tilinumeroa"

Vierailija
6/7 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PayPal

PayPal minulla on, mutta en oikein tiedä miten se toimii ihmisten välillä. Siis kuinka joku lähettää sinne rahaa. Kun en mistään sieltä löydä omaa "tilinumeroa"

Sinne lähetetään rahaa käyttäjätunnuksen (sähköpostin) perusteella. Etsit sen tai nimen avulla haluamasi vastaanottajan ja valitset, että lähetät rahaa hänelle. Olen näin lähettänyt näin rahaa USAssa asuvalle sisarukselleni monta kertaa hänen lastensa lahjoja varten.

Vierailija
7/7 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PayPal

Sinne lähetetään rahaa käyttäjätunnuksen (sähköpostin) perusteella. Etsit sen tai nimen avulla haluamasi vastaanottajan ja valitset, että lähetät rahaa hänelle. Olen näin lähettänyt näin rahaa USAssa asuvalle sisarukselleni monta kertaa hänen lastensa lahjoja varten.

Tarkennan vielä, että ensin pitää kirjautua sisään paypal com:iin omalla tunnuksella. Sen jälkeen siellä voi valita toiminnon lähetä rahaa (tai vastaavan) ja valita vastaanottajan.