Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni pettänyt-aion antaa anteeksi

Vierailija
12.12.2006 |

Kerronpas teille omaa tarinaani. 4 pientä lasta on, vanhin 1.luokalla. Ollut aviokriisiä, paljastui että miehelläni ollut kauemmin aikaa jo toinen nainen. Käymme tätä läpi ja mieheni vielä kahden vaiheilla. Itselleni ollut suuri järkytys ja rankka asia, mutta lastemme takia, hyvien muistojen ja näiden vuosien jälkeen, rakkautta on, sitä todella on. Olen täysin valmis antamaan anteeksi ja unohtamaan, aloittamaan täysin puhtaan sivun suhteessamme. Annan miehelleni aikaa, yritän olla kärsivällinen ja odottaa miten käy. Olemme olleet 9 vuotta yhdessä enkä todellakaan usko että joku toinen lyhyt tuttavuus voisi mennä minun ohi..olemme rakentaneet ihanan omakotitalon, on ammatit ja muut, en voi uskoa että tämä olisi ohi, vaan taistelen miehestäni. En helpolla luovuta enkä anna periksi. Monet ihmiset sanovat minulle että jätä se paska, ei tollasta kannata antaa anteeksi jne, mutta minulle tärkeää on juuri rakkaus, armo ja anteeksiantaminen. Mitä ajattelette? Sinisilmäistä naiivia puhetta, vai todellista rakkautta?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin aikaa ja anteeksi... Ja nyt olen eroamassa... Koska mies meni uudestaan vain puoli vuotta edellisen kiinni jäännin jälkeen.

Kerran saa anteeksi, toista ei...

Vierailija
22/34 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis ymmärsin oikein eli pettäjämies miettii vielä (suhteen jatkoa? vai mitä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinä anelet miestä takaisin?? Sinä olet se petetty ja miehesi pitäisi pyytää anteeksi ja olla katuva ja TAHTOA sinut takaisin... nyt miehelle tulee valta-asema, koska hän saa valita joko sinut tai jotain muuta... ajattele nyt vähän selvemmin. ihanko olet tosissasi. ajattele edes lapsia. kuinka monta pettämistä niiden pitää nähdä. ei riitä, että sinä annat anteeksi, miehen on PYYDETTÄVÄ anteeksi ja oikeasti kaduttava tekoaan. Mitä se semmonen katuminen on ellei mies edes tiedä, että haluaako jatkaa kanssasi. Ei siis kadu pettämistä. HALOO.

Vierailija
24/34 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt heti mies pihalle ja sitten, jos oikeasti hänellä on halua muutokseen ja uuteen yritykseen sinä vasta harkitset asiaa!!!!

Noin toimimalla olet ihan kynnysmattona miehellesi - - - tuossa tilanteessa hänen pitää anella ja luvata kuut ja auringot taivaalta, muuten ei tule tapojaan muuttamaan.

nim. kokemusta on =(

Vierailija
25/34 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin tässä parisuhdekriisin keskellä olen sitä mieltä, että nykyään erotaan liian herkästi ja lasten takia jatkan, (meillä ei ole mitään kolmiodraamaa) mutta oletko varma, että voit elää tietoisena siitä, että miehesi on pettänyt ja jopa harkitsee jättämistäsi? Ei tule olemaan helppoa. Ei kai elämän ole tarkoituskaan olla...

Itse olen tässä " matkan varrella" kasvanut, yhdessä parisuhteessa jo epäonnistunutkin, mutta olen oppinut sen, että pärjään yksinänikin, niin rahalliisesti, kuin muutenkin. kenenkään miehen varaan ei kannata laskea mitään. Joka tapauksessa sinulle voimia!

Vierailija
26/34 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuulostat vähän raukalta...

Vierailija
27/34 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitäisi mennä vaikka väestöliiton pariterapiaan käsittelemään tuota juttua. Sulle pitäisi tulla varma olo, ettei mies tee enää noin. Muuten ei tule mitään. Et voi koskaan enää luottaa häneen. Hänen pitäisi jotenkin ansaita luottamuksesi takaisin ja todella katua. Kauheaa, että hän edelleen miettii, kumman valitsisi. Ymmärrän toisaalta tilanteesi, sillä haluat kilpailla miehestäsi ja selviytyä voittajana ja ajattelet myös lapsiasi. Kumminkin, olisiko suhteenne enää terveellä pohjalla, jos todellista katumusta ja asiantuntijan avulla tapahtuvaa terapiaa ei olisi koettu.

Vierailija
28/34 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa perheensä pettänyt on petturi AINA.

Ymmärrän vielä 50-vuotiaat, joilla elämä on erkaantunut ehkä muutenkin mutta mies, jolla pienet lapset ja tuore avio-, avoliitto.

Olet liian nöyrä luonteeltasi ja annat käyttää itseäsi hyväksi.

Rakkaudella sen asian kanssa ei ole mitään tekemistä.

Jos lastesi isä sinua todella rakastaisi, saati sitten kunnioittaisi ei mitään pettämistä olisi tapahtunut.

Lastesi isä on kaatopaikalle heitettävä sika ja sinä surkimus jos pettämisen hyväksyt.

Jatkat pettämismallia perintönä lapsillesi. YÖK!

Vierailija
29/34 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako miehesi pettäminen sinulle potkua?

Jos antaa niin kipi kapi psykiatrin puheille.

ps. jätä mies välittömästi

ps.2. et kuitenkaan tee niin, joskus se kumminkin tapahtuu ja siinä vaiheessa olet jätetty osapuoli ja lapset kärsineet vuosikausia.

Vierailija
30/34 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut roikkuvan miehessä, vaikka mies ei sinua välttämättä edes halua.

Kerää nyt ne loput itsetuntosi rippeet ja jätä mies!

Vierailija
31/34 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais selvittää mikä sai miehen pettämään ja alkaa hoitaa sitä asiaa. Perheterapiaan, mars!

Vierailija
32/34 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni antoi vastaavassa tilanteessa anteeksi miehelleen ja jatkoi avioliittoa. Hän kuitenkin katuu sitä. Hänen itsetuntonsa meni aivan täysin nollaan. Vuoden hän kieriskeli itsesäälissä. Sitten mukaan tuli kostaminen vieraiden miesten kautta, joista aviomies ei kuitenkaan ole saanut tietää. Kymmenen vuoden aikana hänellä on ollut kaksi pitkää avíoliiton ulkopuolista suhdetta (5 v ja 2 v) sekä lukuisia lyhyempiä. Hän ei ehkä itsekään tajua sitä, että hän on hakenut hyväksyntää avioliiton ulkopuolelta ja on ollut vaihtelunhakuisille miehille vain helppo nakki. Kukaan miehistä ei kuitenkaan ole vaivautunut/halunnut ottamaan eroa hänen takiaan. Eli hän on kokenut hylkäämisen useita kertoja myös näissä avioliiton ulkopuolisissa " kosto" suhteissa.

Tässä varoittava erimerkki. Mieti tarkkaan mitä haluat. Ja oletko valmis elämään asian kanssa. Usein alkuvaiheessa tulee taistelunhalu saada mies takaisin. Usein on myös kyse kulissien pystyssä pitämäisestä.

Joka tapauksessa toivon sinulle voimia! Elät vaikeita aikoja. Mukavaa joulunodotusta!

Vierailija
33/34 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisinpa et alle puoli vuotta ja luulet, että pettäminen on loppunut.

Been there

Vierailija
34/34 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ylpeä, kun omanarvon tunto ei ole sidottu miehen tekemisiin tai tekemättä jättämisiin.

Perhe on perhe ja siinä yritetään kynsin ja hampain tulla toimeen, niin se kuuluu ollakin.

Nostan sinulle hattua ja toivon että osaisin itse vastaavassa tilanteessa olla yhtä järkevä.

Elä kuuntele liikaa muita, elämä neljän pienen yh-äitinä ei varmasti ole mitään herkkua.

Toivottavasti miehesi ymmärtää millainen aarre hänellä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi