" huuhaa" -ryhmä ketju
Tässä aloitin tämän ketjun mahdollista ryhmälähetystä varten, jos vain ap on linjoilla:)
Nella
Kommentit (71)
Olen ollut tänään poikkeuksellisen levollinen ja sain viimein tarmoa tehdä kunnon siivouksen. Oliskohan sitten energialähetys illalla toiminut. :)
Vierailija:
Olen ollut tänään poikkeuksellisen levollinen ja sain viimein tarmoa tehdä kunnon siivouksen. Oliskohan sitten energialähetys illalla toiminut. :)
Minulla on meinaa vielä nuo siivoukset tekemättä :( ja puhtia ei yhtään!
Vierailija:
Vierailija:
Olen ollut tänään poikkeuksellisen levollinen ja sain viimein tarmoa tehdä kunnon siivouksen. Oliskohan sitten energialähetys illalla toiminut. :)Minulla on meinaa vielä nuo siivoukset tekemättä :( ja puhtia ei yhtään!
Jospa saisit juu sinäkin tänään energiaa joulusiivouksia ajatellen ;)
valo
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Olen ollut tänään poikkeuksellisen levollinen ja sain viimein tarmoa tehdä kunnon siivouksen. Oliskohan sitten energialähetys illalla toiminut. :)Minulla on meinaa vielä nuo siivoukset tekemättä :( ja puhtia ei yhtään!
Jospa saisit juu sinäkin tänään energiaa joulusiivouksia ajatellen ;)
valo
Sekaannus kenties, en ole reiki-hoitajamme, vaikka nimimerkkini voisi siihen kenties viitatakin. :) Olen yksi ryhmälähetystä odottavista.
valo
Vierailija:
Sekaannus kenties, en ole reiki-hoitajamme, vaikka nimimerkkini voisi siihen kenties viitatakin. :) Olen yksi ryhmälähetystä odottavista.valo
Olin melko varma, että ap lähetti sittenkin energiaa eilen illalla, kun istuin tässä pöytäni ääressä ja päässä tuntui sellaiselta jännältä. Nyt sitten luinkin, että energiaa tuli kahteen otteeseen. Kaksi kertaa minä aistinkin jotain, noihin aikoihin, kuin ap kertoi laittaneensa energiaa menemään. Kiitoksia oikein paljon lähetyksestä!
Tulosta en vaan osaa sanoa, auttoiko vai eikö. Olin tänään aika väsynyt ja masentunutkin, niin kuin jo jonkin aikaa. Ei kai se yksi hoitokerta autakaan, jos on isoa energiavajetta...
Ap, hieno juttu, että jaksoit antaa hoitoa minulle ja meille! Thanks! Jos ap laitat vielä energiaa, minulle saa myös lähettää uudestaan.
Anu
Vierailija:
Vierailija:
kaneli
valo
pörri
nonna
Iina
outsa
ansku
memmu
anu
Minä tunsin jotain kello 23???????? Mutta kuvittelin kuvittelevani ;).
Tosiasia on, että valvoin piiitkään ennen kuin uni tuli siis aamuyöhön saakka.
Ihmetellen odotan
kaneli
valo
pörri
nonna
Iina
outsa
ansku
memmu
anu
tinttinen
Vierailija:
kaneli
valo
pörri
nonna
Iina
outsa
ansku
memmu
anu
iita
tinttinen
minä en kyllä tuntenut yhtään mitään koko iltana,
ja aamulla olin todella väsynyt!
vein lapset tarhaan ja palasin kotiin nukkumaan, otin 2tunnin päiväunet 10-12... =)
nonna
Iina