Ex naimisissa jo yli 3v., edelleen ruinaa takaisin!
Seurusteltiin joskus vajaa 20 vuotta sitten exän kanssa, suhde päättyi minun aloitteestani. Tämän jälkeen ex on eronnut jo kerran avioliitosta, josta on 2 lasta, nyt uudelleen naimisissa reilu 3 vuotta.
KOKO tämän vajaa 20 vuotta ruinaa säännöllisesti takaisin, kuulemma ei voi unohtaa ja ajattelee jatkuvasti. On myös seksuaalissävytteisiä viestejä, jossa kertoo ajattelevansa minua ollessaan vaimonsa kanssa. Poistan viestit ja en vastaa, itsekin ajoittain poistaa jos en ehdi. Lähestyy wa, telegram, fb, insta, jopa spostilla. Muutaman vuoden jaksoin kieltää viestien lähetyksen, mutta sillä ei ollut mitään merkitystä, joten enää en reagoi. Yritin myös numeron vaihtoa ja estämistä, mutta tämän jälkeen ilmestyi jopa ovelle ja lähetti kirjeitä.
En halua sekaantua hänen suhteisiinsa, joten vaimo(i)lle en ole kertonut, vaikka teki joskus kiukuspäissään mieli. Asun nykyään toisella paikkakunnalla, emmekä ole nähneet edes sattumalta 4 vuoteen.
Tänään tuli taas viesti, joten asia tuli mieleen. Aiemmin saattoi lähettää joka viikko, nyt enää ehkä joka kuukausi.
Harmitonta sinällään, mutta ahdistavaa. Onneksi oma osoitteeni on nykyään salainen.
Kommentit (7)
Minä otin kuvakaappaukset erään häirikön viesteistä ja vein sen työpaikan taukohuoneen ilmoitustaululle ne, kun häiriköllä vapaapäivä.
Onko mies kuitenkin normaali. Olet hänelle pakkomielle. Ilmeisesti hän oli sinuun rakastunut erohetkellä ja aika kanssasi on kultaantunut. Harva kuitenkin kymmeniä vuosia kaipaa noin intensiivisesti.
Sanoisin että jos perseily ei lopu, lähetän kuvakaappaukset viesteistä vaimolle.
Kuitenkin tykkäät, kun vieläkin muistaa sut.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan estä?
Viimeksi kun tein näin, ilmestyi ovelle, joka on vielä ahdistavampaa kun joku viesti.
Hae lähestymiskielto! Eiköhän herkene