Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehitysvamma asuntolassa asukas on ilkeä.

Vierailija
11.07.2023 |

Kun kyselen häneltä hänen asioitaan niin hän on alkanut huutamaan minulle nykyään, että minun pitää jättää hänet rauhaan ja että hänen asiat eivät kuulu minulle. Hän menee sanomaan hoitajille, että minä koko ajan kyselen asioita ja en anna hänen olla rauhassa ja sitten hoitajat sanovat, että pitää antaa asukkaan olla rauhassa. Minua itkettää, suutun, yritän mennä lyömään asukasta ja huudan, että se on ihan kamala kun on ilkeä kun ei vastaa kysymyksiin vaan sanoo ilkeästi, että ne eivät kuulu hänelle ja käskee antaa olla rauhassa. Tai kun yritän auttaa häntä vaikka pyykinpesussa niin hän alkaa hokemaan, että hänet pitää jättää rauhaan ja kun yritän auttaa pyykinpesussa niin hän lopulta huutaa, että "Jätä minut rauhaan, et saa puuttua minun asioihin koko ajan" ja menee sanomaan hoitajille että minä muka kiusaan niin taas hoitajat ovat vihaisia vaikka minä vain yritän auttaa. Kun hoitajat käskee minut jättämään asukas rauhaan vaikka vain pyykinpesussa autan niin suututtaa, alan itkemään, lyön asukasta ja huudan kovaa että tapan sen niin sitten hoitajat vetää väkisin pois omaan huoneeseen vaikka minä huudan, kiroilen, uhkailen ja nimittelen asukasta ja huudan että hakkaan sen hullun kuoliaaksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla