Ollaan Turkissa lomalla ja hotellin uima-allasbaarin työntekijä oli kysynyt mieheltäni
että kutsutaanko turkkilaisia ihan oikeasti apinoiksi Suomessa?
Näköjään uutinen ehtinyt jo tännekin 😖
Kommentit (20)
Ihan selvällä Savon murteelako kyseli.
Olisit kertonut totuuden, ettei, mutta samaan lauseeseen olisit voinut lisätä, että ellei maassamme ajattele vasemmistolaisesti, kutsutaan natsikoiksi, persuiksi tai kouluttamattomaksi pohjasakaksi.
Kysyi myös antaako mies lainata emäntäänsä ja kaupat syntyi.
Että sellaiset keksityt tarinat sieltä sitten tähän päivään!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on syntyjään Turkista eli ihan äidinkielellään kommunikoivat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Serbokroatiaksi, saameksi ja hortoksi.
Ymmärsin kysymykseksi vasta kun näytti banaania, osoitti itseään, hakkasi kaksin käsin rintaansa ja yritti leikisti Purra.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaan hyvin syönyt vaalea kaunotar kahteen kameliin tai vähänkäytettyyn kuttulaumaan.
Minä kävin pizzeriassa ihan täällä Suomessa ja Turkkilainen omistaja oli Purralle erittäin vihainen. Kertoi, että Turkkilaisyhteisö ei hyväksy Purran ministeriyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin pizzeriassa ihan täällä Suomessa ja Turkkilainen omistaja oli Purralle erittäin vihainen. Kertoi, että Turkkilaisyhteisö ei hyväksy Purran ministeriyttä.
Kai kehotit kiiruhtamaan pizzan valmistamisen suhteen vai kävitkö siellä keskustelemassa politiikasta?
Vierailija kirjoitti:
Hallitus on kaadettava jos turkkilaisetkin sitä vaativat.
Ne on kovia jätkiä ählämöimään ja siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu kun hevoset nai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaan hyvin syönyt vaalea kaunotar kahteen kameliin tai vähänkäytettyyn kuttulaumaan.
Vähänkäytetty kuttulauma... LOL. Millä mä pesen mun verkkokalvot että tämän kuvan saa pois??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkäytetty kuttulauma... LOL. Millä mä pesen mun verkkokalvot että tämän kuvan saa pois??
:-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piirrä se mahdollisimman tarkkaan paperille ja heitä paperi roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi voi eikö turkkilaisyhteisö yväksy Purran ministeriyttä, voi voi voi.
Tuokaa tuhkaa, tuokaa säkki, pukeutumiseni aika, että pystyn menemään turkkilaiseen pitseriaan. En sitten enää erottuisi turkkeilevista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla käytettyyn? Ups, nyt lähti mielikuvitus laukalle, ehkä likaiselle sellaiselle ... LOL LOL
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että 1/5 feikkiprovo.
Voi olla tottakin, sillä maailmalla on nyt suurimpana huolenaiheena mitä nevöhööd suomalainen poliitikko on kirjoittanut nettin muutama kymmenen vuotta sitten.
Ukraina ei ole mitään tämän häpeän rinnalla.
Afrikan pienten valtioiden gebardihattuiset diktaattorit ovat kiitollisia tilanteesta ja jatkavat kansalaistensa kildroimista Purraan keskittyneen uutisoinnin seurauksena.
Ja tietenkin vastasitte, että ehdottomasti kyllä. 👌🐵