Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ottaisitko mielummin mieheksesi minuuttimunan joka tulee heti kun katsot häntä hellästi silmiin vai väsymättömän takojan jolta ei meinaa mälli irrota edes puolen tunnin panemisen jälkeen?

Vierailija
10.07.2023 |

Jos olisi pakko valita.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymätön panija ja puoli tuntia ei kuulu samaan lauseeseen.

Vierailija
2/20 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimuoto, ja hyvä rakastaja, eli mies joka haluaa nautti naisen nautinnosta.En haluais mitään maraton panomiestä, ei se sillä parane rakastelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaisen pingviini lierihatussa ottaisin.

Vierailija
4/20 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin

Vierailija
5/20 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä väliltä. Mutta nyt jos pitäis valita, oon ollu 16v miehen kans kuka kestää sen 2min ja antaa harvakseltaan nii vaihtaisin toiseen koska itsellä seksi halut taas kasvanut vuosi vuodelta joten kärsin joka päivä kovasta puutteesta.

Vierailija
6/20 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä parisuhteessa jossa asiat oli muutenkin huonosti viimeiset ajat, olin tyytyväinen siitä että seksi loppui nopeasti.

Nykyisessä suhteessa pari tuntia seksiä kerrallaan on sopiva määrä, etenkin kun ei nähdä kuin viikon välein. Toki nykysuhteessa seksi ei ole pelkkää panemista vaan monipuolisesti milloin mitäkin.

Eli riippuu omalla kohdallani siitä, millainen tunnesuhde toiseen osapuoleen sattuu olemaan.

Vierailija
7/20 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan sais ees sitä kovaa kullia.

Vierailija
8/20 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin maratonpanija. Mutta ei se mikään ideaali ole.

Vierailija
9/20 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 min riittää oikein hyvin kun taktiikka on oikea.

Vierailija
10/20 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kunnon takojan, tuossa on mahdollista että itsekin saisi. Kahden minuutin munan kanssa olisi ihan turha alkaa edes panemaan.

Vierailija
11/20 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu hirveelle jos mies yrittää tulla eikä tule millään. Eri asia jos tahallisesti pitkittää tulemista. Että kyllä jos on oikein kiihkeenä mieheen voin sopivassa mielentilassa alkaa melko hetikin saamaan orgasmia..

Vierailija
12/20 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty puolituntisen. Yleensä aikaa kuluu kuitenkin jonkun verran noissa tuokioissa, eikä muutaman minuutin munalla ehdi edes itse päästä vauhtiin. Veikkaan että siitäkin voi opetella pois jos tietää olevansa nopeasti laukeava. Tai ainakin niin, että ei itseensä koske ollenkaan, ennenkuin on naisen saanut tulemaan vaikka kielellä tai sormilla.

Vierailija
13/20 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti nopean, tuntisin itseni halutuksi. Olettaen, että mies nuolisi/hiplaisi mullekin orgasmin sitten muilla keinoin.

Vierailija
14/20 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuuttimuna, enkä vähään aikaan katsois silmiin ;)

Vierailija
15/20 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ehkä pitempikestoinen saattaisi olla kokonaisuutena parempi. Vaikka jollain tasolla myös kiihottaa ajatus, jos mies tulisi ikäänkuin vahingossa jo esileikin aikana esim. suuseksissä, käsin hieroessa tai vaikka rintojen väliin hinkatessa koska nauttisi siitä niin paljon.

Vierailija
16/20 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuuttimuna ehdottomasti jos vaan hoitelee minut ensin.

Vierailija
17/20 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymättömän panijan. Koska kyllähän yhdyntä voidaan lopettaa myös omaan laukeamiseeni ja sitten mies hoidella muulla tavoin. Eikä se vaarallista, jos seksissä ei aina toinen saa orgasmia.

Vierailija
18/20 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka jatkaa pidempään. En saa itse minuutissa orgasmia, joten minuutin yhdynnästä ei ole minulle mitään iloa.

Vierailija
19/20 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on väsymätön panija, pidän tämän nykyiseni, se kyllä tarkoittaa että saan useammin kuin mieheni. Eikä riitä puoli tuntia.

Vierailija
20/20 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutin muna kelpaa hyvin, kunhan samaan pakettiin saa kielitaitoa ja sorminäppäryyttä ja ennen kaikkea halun tyydyttää minut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme