Todella hämmentävä kauppareissu tänään.
Olimme tänään koko perhe suuressa marketissa ostoksilla, mieheni lähti viemään Veikkauksen pelejä ja minä otin sillä välin pikkuisellemme kärryjä, takaani tuli ihan vieras mies ja kysyi voisiko auttaa. Sanoin ettei tarvitse, mutta mies alkoi kuitenkin auttaa minua irrottamaan kärryjä ja tuli ihan kiinni minun selkääni, oikein painautui minua vasten.
Myöhemmin hedelmäosastolla samainen mies tuli ihan kylkeeni kiinni kun etsin tomaatteja, kosketteli kättäni, lähdin nopeasti pois, mukanani vain kolme tomaattia.
Kassajonoonkin tuli meidän perään ja ottaessani ostoksia kärrystä, silitti peppuani, siinä vaiheessa jo kimpaannuin ja tiuskaisin miehelle että lopeta, mies vain hymyili ja iski silmää.
Onneksi oma mieheni ei noita tilanteita huomannut, olisi varmasti käynyt ukon kimppuun.
Mutta kuinka joku voi olla noin röyhkeä?
Kommentit (5)
Iältään suunnilleen 35-40 v. Ihan normaalin oloinen noin ulkoisesti, mutta käytös kyllä viittasi sitten ihan muuhun.
Multa olisi varmaan saanut nyrkkiä jo siellä hedelmäosastolla.
Tulipas kaksimielinen.
koska tiedän että mieheni tulistuu helposti enkä todellakaan halunnut järjestää mitään kohtausta lasten aikana, enkä muutenkaan kaupassa.
Kieltämättä mieli teki kyllä tirvaista miestä päin pläsiä.
Lahdessa jokunen vuosi sitten n. keski-ikäinen tai vähän nuorempi mies harrasti ihan samantyyppistä touhua eräässä uimahallissa. Minun lisäkseni ties kuinka moni nainen pääsi nauttimaan samasta...
Multa olisi varmaan saanut nyrkkiä jo siellä hedelmäosastolla.