Sopiiko kaksi sarvipäätä yhteen? Oinas ja Härkä
Kokemuksia näiden kahden yhteiselosta ja yhteensopivuudesta?
Kommentit (41)
Oman kokemukseni mukaan horoskoopit ovat huuhaata eivätkä määrittele ihmisiä mitenkään. Itse on kauris, jota kuvataan aina kunnianhimoiseksi työnarkomaaniksi. Ei voisi olla kauempana minun luonteestani tuollainen. Olen enemmän "sieltä missä aita on matalin" tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
sporalogi kirjoitti:
Minkälainen ihminen uskoo oikeasti horoskooppeihin?
Ihmettelen minkälainen ihminen kyselee noin tosissaan. Ei horoskoopit ole uskonasia.
Nimenomaan sitä ne ovat. Ei niillä ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Jokainen ihminen on yksilö, ei jonkun hömppäviihteen mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Oinaan kansaa ei sovi kukaan.
Missä maassa asuu Oinaan kansaa?
Googlasin huvikseni minun (kauris) ja mieheni (oinas) yhteensopivuuden. Meinasi mennä kahvit näppikselle kun luin tämän:
Siksi vaarana onkin, että teistä tulee kaksi työn orjaa, jotka jäävät mäkättämään haaveittensa vuoren juurelle sen sijaan, että ketterästi kiipeäisitte sinne korkeimmalle huipulle, jonne molemmat niin kipeästi kaipaatte.
Olisi Leinon Einokin kateellinen tuosta runoilusta :D
Vierailija kirjoitti:
Sano toiselle osapuolelle että uskot horoskooppeihin, helposti sillä selviää että sovitteko yhteen, jos toisella vähänkään järkeä päässä jättää sinut kuin nallin kalliolle
Tämä oli hyvä! Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vanhemmista toinen on oinas ja toinen härkä. Heidän avioliiton perusteella sanoisin, että ei sovi.
Siinäpä aivan heltin kattava otos. Asia on nyt todistettu taivahan todeksi.
Minähän kirjoitin, että heidän avioliittonsa perusteella.
Ei yhden avioliiton perusteella voi sanoa mitään. Yli 50% avioliitoista päättyy eroon.
Härkä ei poistu kotoaan ja oinasta ei kotona näy. Pitäkää hauskaa! Ai niin, molemmat ovat myös aina oikeassa kaikesta. Härkä näpertelee pikkujuttuja, jotka ei oinasta todellakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Oinaan kansaa ei sovi kukaan.
Olli Rehn on oinas ja hän on ollut vaimonsa noin 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Härkä ei poistu kotoaan ja oinasta ei kotona näy. Pitäkää hauskaa! Ai niin, molemmat ovat myös aina oikeassa kaikesta. Härkä näpertelee pikkujuttuja, jotka ei oinasta todellakaan kiinnosta.
Mitä oikein sekoilet?
t. matkustelua rakastava härkänainen
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaksi saksiniekkaa (rapu&skorpioni) sopii, niin miksei kaks sarvipäätäkin😅
Sysipaskin seurustelukumppanini oli skorpioni.
T. Rapu
Oinas myötäilee ja yleensä siisti ja järjestelmällinen.
Härillä aina jokin ulostefetissi joten en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein sekoilet?
t. matkustelua rakastava härkänainen
Niinkö? Aurinkomerkkiastrologian perusteella härät ei matkustele eli tässä on nyt 2 vaihtoehtoa:
A. astrologia ei olekaan totta
B. valehtelet
Miten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vanhemmista toinen on oinas ja toinen härkä. Heidän avioliiton perusteella sanoisin, että ei sovi.
Siinäpä aivan heltin kattava otos. Asia on nyt todistettu taivahan todeksi.
No tuskin kukaan voi koko maapallon puolesta todistella. Omakohtaisia kokemuksia sen sijaan voi olla. Ap voi näistä sitten vetää omat johtopäätöksensä. / Eri
Vierailija kirjoitti:
Meillä toisinpäin xD
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Tunnustaudun kotihiireksi ja olen oinas. En jaksa eikä kiinnosta äkkinäisyys mutta olenkin suunnitelmallinen ja viihdyn erittäin hyvin oman kodin turvassa.
Fägärien hommia. Älä ole hinttipuli.
Kolisee paljonkin sarvet mutta härässä hyvät puolet on rutiinit, luotettavuus, ennalta arvattavuus ja se että antaa vapauden toteuttaa äkkinäisiä liikkeitä.
Miinuksia on jääräpäisyys, tylsyys ja impulsiivisuuden puute.
Itse oinas ja päätöksiä ja muita liikkeitä tulee tehtyä äkkiä ja välillä harkitsematta yhtään. Jos mies härkä päättäisi niin ikinä ei tapahtuisi mitään.
Millä perusteella horoskooppeja kritisoiva on mielestäsi joku himouskovainen?