Miehen koira ärsyttää
Tuore parisuhde ja miehellä on koira, jolla ei ole mitään käytöstapoja. Kyseessä ei siis mikään pieni koira. Pöydältä yritetään ryöstää ruokaa ja mitään ei voi jättää pöydälle vahtimatta kun koira vetää kaiken mahdollisen sisuksiin. Mies ja koira ovat paljon minun luona ja koira iloisesti paskoi yksi yö valkoisen ison karvamaton piloille. Ja nyt alkanut kuseksimaan myös sisälle, mitä ei kuulemma normaalisti harrasta. Olen eläinrakas, mutta en voi sietää sitä jos eläimiä otetaan, mutta niitä ei kouluteta käyttäytymään. Sisäsiisteys varsinkin on minulle ihan todella tärkeä asia... Voiko ongelmat sisäsiisteydessä johtua vain siitä, että on uusi ja outo paikka vielä, mihin koira ei ole tottunut? Mitä hittoa tässä nyt pitäis tehdä? Pelkään, että koko parisuhde menee piloille tämän takia kun tekis mieli vaan tehdä koirasta rukkaset.
Kommentit (39)
Se koira pitää käyttää vielä myöhään ennen nukkumaan menoanne reilulla pissakakkalenkillä.
Tai mies ja koira illalla omaan kotiinsa.
Aamulla anivarhain koira taas ulos.
Meillä Koirat jaksaa n. 6-7 tuntia maksimissaan pidätellä.
Ne ilmoittaa haukahduksin jo 5 aikaan aamulla, että ulos päästävä.
--Miesten pitää mukisematta hyväksyä naisten lemmikit. Muuten mies on huono.
--Naisten ei tarvitse naisista hyväksyä miesten lemmikkejä. Ne on vain rasite naiselle.
---
Haluatteko naiset perustella paskan asenteene miesten lemmikkejä kohtaan? Ette? Selvä...
Vaippa sille on laitettava, jos mies ei käytä riittävän usein koiraa ulkona.
Eli miehesi ei hoida koiraansa kunnolla, eikä sitä kiinnosta sen epätyypillinen käytös? Ja mielestäsi tässä on nyt loistava kumppani tulevaisuutta ajatellen?
Vierailija kirjoitti:
--Naisten ei tarvitse naisista hyväksyä miesten lemmikkejä. Ne on vain rasite naiselle.
---
Haluatteko naiset perustella paskan asenteene miesten lemmikkejä kohtaan? Ette? Selvä...
Minulla on shiba inu. Moni suomalainen Tinder-nainen on kysynyt, että aionko pitää koiran. Tuo naisten mustasukkaisuus miehen koiraa kohtaan on sairasta Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Minulla on shiba inu. Moni suomalainen Tinder-nainen on kysynyt, että aionko pitää koiran. Tuo naisten mustasukkaisuus miehen koiraa kohtaan on sairasta Suomessa.
Ei kun kukaan ei halua moisia karvakasoja elämäänsä riippakiviksi.
Silloin kun aikoinaan Tinderissä olin niin koiran omistajamiehille meni automaattisesti ruksia.
Onneksi löysin järkevän miehen ilman koiraa.
Hengailkaa te koiraihmiset keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ihana elämä sulla. Ikinä ei saa nukkua.
Jotkut isot, ja reviiritietoiset koirat tekee tota. Mulla on sellainen. En todellakaan odota sitä hetkeä, että joudun sosialisoimaan sen tulevan kumppanin kanssa. On vaikea tyyppi.
Jotkut varsinkin uroskoirat tekee mielenosoituksia pissailemalla. Osa nartuistakin, esim pissaamalla sänkyyn.
Ymmärrän sun ärtymyksen, mutta en sitä miksi kysyt avlta apua. Oletko niin rakastunut mieheen, että et voi valittaa koiran käytöksestä?
Jos itse veisin mun hurjimuksen uudelle miehelle, kk taluuttimessa, seuraavat 2 kk kuonokoppa, ja ukko ruokkii ja köskyttää kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas ihana elämä sulla. Ikinä ei saa nukkua.
Tämä on tilanne.
Ei hankita näiden jälkeen enää uutta koiraa. Aikansa tuota jaksaa. Haluaisin kyllä nukkua 8 tuntia yössä.
Oli mulla hoidossa viikon uroskoira. Se merkkaili kaikki matot. Ensitöikseen väänsi kakat sisälle.
Voisiko olla, että koira reagoi uuteen tilanteeseen? Joutuu jakamaan omistajansa sinun kanssa, joutuu sopeutumaan uuteen ympäristöön... Mä katselisin vielä tilannetta, jospa koira rauhoittuu kun tutustutte paremmin.
Voi johtua siitäkin, että paikka ja tilanne on uusi. Tuo kuseminen ja paskominen siis. Ruoan varastaminen on kyllä opittu juttu ja koulutuksen puutetta. Anna kuitenkin koiralle vähän aikaa. Lisäksi koiran omistajan täytyy tietenkin korvata vahingot. Mutta valkoiset karvalankamatot ja koirat sopivat aika huonosti yhteen.
Onko koiralla pissatulehdus ja virtsakiviä? Veisin eläinlääkärin ihan ekaksi.
Mitä jos vaan eroat, niin pääset ongelmasta eroon.
Onhan koira leikattu? Leikkaus rauhoitta koiraa. Ja eläimet kyllä vaistoaa, kun heistä ei pidetä. Jos et opi sitä sietämään ja pitämäänkin siitä, niin eroa vain.
en kyllä päivääkään kattelis paskovaa koiraa tai että kuseksii ympäri kämppää. se tahtoo varmaan enempi liikuntaa tai sitä hämmentää kun on uudessa paikassa ja se ns. merkkaa kämppää. eikö se ukkosi voi viedä sitä useammin ulos niin säästyy mattojen pesulta ym. hoitakoon itse koiransa kun sellaisen on kerran hankkinut. yäk....pelkkä ajatuskin isosta kuolaavasta koirasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko koiralla pissatulehdus ja virtsakiviä? Veisin eläinlääkärin ihan ekaksi.
Ihan ekaks miehen pitäisi hoitaa koiraa kunnolla. Säännöllinen ruokailurytmi ja riittävä ulkoilu.
👍🧔🐕👉🚪