Miten te laihduttajat pääsette karkin himosta eroon?
Ite oon oikea karkkihiiri ja himoitsen karkkia. Nyt laihduttanut vähän yli puolessa vuodessa 18kg. Vielä on paljon jäljellä. Tuli "vahingossa" tilattua suklaata ja karkkia ja ne nyt houkuttelee kaapissa.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ööööö, miten tuollaisen karkinhimon saa?
Ööööööö tilaamalla ööööööö
Sun kannattaisi vaan heittää pois ne tilaamasi karkit, jollet saa loppusijoitettua jonnekin työpaikan kahvipöytään tms.
Ei mitenkään. Karkin syöminen silloin tällöin on ihan normaalia. Tärkeintä on, että 80% ruuasta on terveellistä.
Olen myös ollut ennen karkkihiiri. Vielä vuosi sitten ostin aina perjantaisin noin kilon irtokarkkeja ja niitä sitten vedettiin pitkin viikonloppua.
Itselläni karkkihimo loppui, kun aloin liikkua enemmän ja rankemmin. Mulla liikunta toimii siten, että alan luonnostaan myös syödä terveellisemmin ja sitä kautta karkin syöntikin väheni ja loppui lopulta kokonaan. Nyt ei tee mieli enää ollenkaan karkkeja, vaikka muut niitä seurassani söisivätkin, ei haittaa. Mulla toimii tässä asiassa totaalikieltäytyminen, en näe syytä miksi minun pitäisi vetää sokeria muutenkaan.
Ööööö, miten tuollaisen karkinhimon saa?