Miltä rakkauden kuuluu tuntua?
Haluaisin kuulla muiden mammojen kokemuksia, erityisesti pitkäaikaisista suhteista.
Olen ollut miesystäväni kanssa pian viisi vuotta, ja ihastuksen tunteet ovat toki laimentuneet. Minulle rakkaus on sitä, että valitsen ja haluan valita hänet joka aamu uudelleen ja uudelleen kumppanikseni, koska hänen kanssaan on todella hyvä olla ja katson häntä ylöspäin. Koen, että hän kehittää minuakin ihmisenä eteenpäin, ja vastaavasti olen tietääkseni kyennyt auttamaan häntä omien "heikkouksiensa" kanssa. Ah, tätä kirjoittaessanikin tuntuu että sydän pamppailee :)
Kommentit (7)
Jos sulla on hesarin tilaus, kannattaa lukea mielenkiintoinen artikkeli Michelangelo-suhteista: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009309638.html
Koskee sitä, kuinka hyvä parisuhde heijastuu muihinkin elämän osa-alueisiin ja se parisuhteen hyvä synergia auttaa molempia kasvamaan ihmisinä.
Voi sydän parka! Kannattaa ottaaa nitrot ja lopettaa kirjoittelu aiheesta :xD
Paineen tunteelta haarovälissä.
N23
Vierailija kirjoitti:
Voi sydän parka! Kannattaa ottaaa nitrot ja lopettaa kirjoittelu aiheesta :xD
Surullista että sun täytyy yksinäisyyttäsi ja katkeruuttasi täällä trollailla. Miltä tuntuu kun kukaan ei rakasta eikä välitä?
Vierailija kirjoitti:
Ensin se rakkaus suuhun tulee, sieltä se valuu tissiin. Sieltä se vähitellen siihen paikkaan mistä ne tytöt pissii.
Kaunista.
Tuntuu turvalliselta. Olla toisen kanssa, silloinkin kun ei olla yhdessä. Pidetään yhteyttä usein ja luotetaan molemmin puolin.
Ensin se rakkaus suuhun tulee, sieltä se valuu tissiin. Sieltä se vähitellen siihen paikkaan mistä ne tytöt pissii.