Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä rakkauden kuuluu tuntua?

Vierailija
08.07.2023 |

Haluaisin kuulla muiden mammojen kokemuksia, erityisesti pitkäaikaisista suhteista.

Olen ollut miesystäväni kanssa pian viisi vuotta, ja ihastuksen tunteet ovat toki laimentuneet. Minulle rakkaus on sitä, että valitsen ja haluan valita hänet joka aamu uudelleen ja uudelleen kumppanikseni, koska hänen kanssaan on todella hyvä olla ja katson häntä ylöspäin. Koen, että hän kehittää minuakin ihmisenä eteenpäin, ja vastaavasti olen tietääkseni kyennyt auttamaan häntä omien "heikkouksiensa" kanssa. Ah, tätä kirjoittaessanikin tuntuu että sydän pamppailee :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin se rakkaus suuhun tulee, sieltä se valuu tissiin. Sieltä se vähitellen siihen paikkaan mistä ne tytöt pissii.

Vierailija
2/7 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on hesarin tilaus, kannattaa lukea mielenkiintoinen artikkeli Michelangelo-suhteista: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009309638.html

Koskee sitä, kuinka hyvä parisuhde heijastuu muihinkin elämän osa-alueisiin ja se parisuhteen hyvä synergia auttaa molempia kasvamaan ihmisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sydän parka! Kannattaa ottaaa nitrot ja lopettaa kirjoittelu aiheesta :xD

Vierailija
4/7 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineen tunteelta haarovälissä.

N23

Vierailija
5/7 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sydän parka! Kannattaa ottaaa nitrot ja lopettaa kirjoittelu aiheesta :xD

Surullista että sun täytyy yksinäisyyttäsi ja katkeruuttasi täällä trollailla. Miltä tuntuu kun kukaan ei rakasta eikä välitä?

Vierailija
6/7 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin se rakkaus suuhun tulee, sieltä se valuu tissiin. Sieltä se vähitellen siihen paikkaan mistä ne tytöt pissii.

Kaunista.

Vierailija
7/7 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu turvalliselta. Olla toisen kanssa, silloinkin kun ei olla yhdessä. Pidetään yhteyttä usein ja luotetaan molemmin puolin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme