Humalainen keski-ikäinen rouva meni soittamaan suutaan teineille Helsingin Rautatieasemalla, ja sai turpiin
1980-luvulla tiedettiin, ettei yksinään kulkiessaan kannata haastaa riitaa ainakaan kovinkaan monille. Tämä perinnetieto liene kadonnut.
Kommentit (44)
Ei kannata soittaa suuta Petterin huippuosaajille. Löytää itsensä sairaalasta tai hautausmaalta.
Hyvä, ettei saanut puukosta. Ehkä seuraavalla kerralla ei lähde haastaa riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Puistolan asemalla. Se on kuuluisan levoton.
Siellä myös.
Tämä otsikon tapaus tapahtui eilen, eikä ole lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata soittaa suuta Petterin huippuosaajille. Löytää itsensä sairaalasta tai hautausmaalta.
Kantasuomalaisten elämästä vieraantuneita lapsia, jotka asuu asumistuella
En tiedä soittiko suutaan asiasta vai ei mutta itse olen törmännyt keski-ikäisiin naisiin jotka haluavat kontrolloida kaikkea ympärillään tapahtuvaa. Todella rasittavaa. Mutta ei se väkivaltaan oikeuta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Petteri, eikös sinun pitäisi päivystää omia ministerejä etteivät taas "yllätä" eikä päivystää av-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt ne on Petterin. Nehän näkyy menevän pääministeriltä toiselle. Äsken ne oli Marinin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Petteri, eikös sinun pitäisi päivystää omia ministerejä etteivät taas "yllätä" eikä päivystää av-palstalla.
Ei ole tässä muuta tekemistä.
T. Pete (pääministerisi)
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että karen ei oppinut tästä
Sinä olet ainakin oppinut tuollaisen hienon sanan. Joskin vähän jälkijunassa.
Ohisalon/Marinin/Anderssonin/Henrikssonin/Saarikon kunniavieraat kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt ne on Petterin. Nehän näkyy menevän pääministeriltä toiselle. Äsken ne oli Marinin.
Kyllä se oli Petteri, joka kehui näillä huippuosaajilla v 2015 muuttojen jälkeen. Sipilän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä soittiko suutaan asiasta vai ei mutta itse olen törmännyt keski-ikäisiin naisiin jotka haluavat kontrolloida kaikkea ympärillään tapahtuvaa. Todella rasittavaa. Mutta ei se väkivaltaan oikeuta kuitenkaan.
Näitä on joka paikassa. Kontrolloivat, sanelevat, määrittelevät, sulkevat ulos eri mielipiteen omaavia. Näitä on täälläkin, jotka luulevat voivansa kontrolloida jotainvitun nettikeskustelua. Säälin näiden miehiä ja perheitä, elämä ei varmastikaan ole helppoa tuollaistenämmien kanssa.
Puistolan asemalla. Se on kuuluisan levoton.