Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka arvostatte vanhempianne

Vierailija
07.07.2023 |

Kyllä, eihän he muuten vanhempiani olisi, erityisesti iskä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen oli lapsuuden koti. Mikään unelmien paratiisi se ei ollut mutta kotona oli aina kaikkea mitä oikeasti tarvitsi ja vanhemmat tukivat vaikeissa paikoissa kuten vanhempien kuuluu eivätkä materialla koittaneet korvata sitä. Lomillakin käytiin vaikkakin vain kotimaissa. Vanhemmat ovat edelleen yhdessä ja heidän luonaan on aina mukava käydä ja tervetullut olo.

Vierailija
2/4 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arvostan. Köyhiä oltiin ja oli paljon vastoinkäymisiä. Eihän elämä helppoa olekaan. Oli hyvä olla kotona kaikesta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan suuresti. Kotona on ollut aina turvallista ja hyvä olla ja perustarpeista huolehdittu hyvin. Kotiin on saanut aina tulla, vieläkin. Molemmat vanhemmat ovat aina tukeneet minua ja veljeäni elämän varrella ja meillä on molemmilla läheiset ja lämpimät välit kumpaankin.

Aikuisena on tietenkin ymmärtänyt, että eivät ne omat vanhemmatkaan aivan täydellisiä ihmisiä ole, mutta erittäin hyviä ihmisiä kaiken kaikkiaan kuitenkin. Olen ollut todella onnekas veljeni kanssa.

Vierailija
4/4 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus, hyvä kasvuympäristö. Ohjattiin opiskelemaan vaikka vanhemmat oli tavallisia duunareita. Isä oli ankara ja vaativa, mutta häneltä oppi periaatteita ja luonteen lujuutta. Nyt aikuisena ymmärrän entistä selvemmin, että minulla oli hyvät vanhemmat. Muistelen lämmöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi