Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norwegian lennon peruutus

Pelokas
07.07.2023 |

Nyt help!

Varasin Norwegianilta lennon halvimmassa hintaluokassa. Vain pari minuuttia varauksen jälkeen kuitenkin peruin oston, sillä huomasin saavani toiselta firmalta n. Puoleen hintaan lentoliput. Itse Norwegianin sivuilla luki, että 24 h sisään peruuttaessa, myös tästä halvimmasta hintaluokasta saa rahansa takaisin. Mutta nyt kun on kuullut niin paljon kauhutarinoita lentoyhtiöistä korona-aikana, onko mahdollista että en jostain syystä saisi rahojani takaisin? Onko kukaan muu perunut lentoa 24 h sisään ostosta norwegianilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo kuullutkaan, että vois perua?

Vierailija
2/8 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.norwegian.com/fi/varaus/hyodyllista-tietoa-varauksista/vara…

"Useimmat lipuistamme voi peruuttaa verkossa:

LowFare-ja LowFare+ liput maksetaan takaisin, jos peruutus tehdään 24 tunnin kuluessa varauksesta." lukee tuolla.

Eli kaiken järjen mukaan pitäisi rahojen palautua, mutta kaipaisin silti kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile, ap. Saat rahasi takaisin.

Mieltäsi voit rauhoittaa ottamalla kuvakaappauksen tuosta tekstistä, mitä siteerasit.

Kai kumminkin maksoit luottokortilla?

No, tässä tapauksessa ei silläkään väliä, kun heti peruit.

Vierailija
4/8 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelevä.

Varasin Norwegianin lennot ja peruin 24t sisällä. Sivujen kautta voi vaatia palautusta vain veron osuudesta, mikä minulle palautettiin. Soitin asiakaspalveluun, jossa sanottiin, että on liian myöhäistä vaatia palautusta loppuosuudesta. En ymmärrä, mitä minun pitäisi tehdä nyt.

Vierailija
5/8 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti perunut Norwegianilla 24 h kuluessa varauksesta ja on onnistunut. Rahat on saanut takaisin.

Vierailija
6/8 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet vaatinut lipun hinnan takaisin? Löysin Norwegianin sivulta vain veronpalautuksen vaatimiskohdan.

Vierailija
7/8 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko rahojasi takaisin?? mitä teit?

Vierailija
8/8 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain parin päivän kuluessa rahat takaisin 👍👍 vähän kyllä hirvitti että tuleeko näkymään niitä enää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän