Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää näin jälkeenpäin, että äitini ei opastanut minua rintaliiviasioissa eikä ostanut minulle sellaisia

Vierailija
07.07.2023 |

Kuljin melkein kymmenen vuotta joko ilman tai väärän kokoisissa liiveissä.

Ihan suututtaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri. Muistan kun koulussa muilla oli liivit ja minulla ei vaikka rinnat olivat kehittyneet jo, oli tosi noloa. 

Vierailija
2/7 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ei minkäänlaista supporttia tullu.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Meillä tavallaan ohitettiin kaikki murrosikään liittyvät jutut. Kerran muistaakseni kysyin, onko koulussa puhuttu kuukautisista. Kun vastasin myöntävästi, totesi Aha.

Ekat rintsikat ostin H&M:ltä opiskelemaan poismuutettuani ja olen aina kärsinyt siitä, kun liivit eivät istu, olkaimet tippuvat yms. Luulin, että mulla vaan vääränlainen kroppa tai kuuluu asiaan.

Töitä saatuani raaskin mennä ensimmäistä kertaa ihan oikeaan liivipuotiin ja kyllä elämänlaatu parani ihan oikeasti, kun ei tarvi enää kiskoa olkaimia ja nostella kuppeja kohdilleen!

Vierailija
4/7 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ostettiin toppeja ja aikanaan myös rintaliivejä sitten kun itse niitä halusin. Liivit oli meillä vain vaate miten joukossa. Ei niitä mitenkään erityisesti opastettu käyttämään.

Kaverin äiti oli sellainen joka opasti vähän liiankin kanssa, vaati kaveria käyttämään liivejä, koska niin kuuluu tehdä, vaikka varsinaista tarvetta ei edes olisi ollut. Heillä rintaliivejä ei myöskään saanut laittaa mun Pyykinpesuaine joukkoon, vaan ne pestiin erikseen ja vietiin kuivumaan johonkin piiloon perheen miesjäsenten katseilta.

Vierailija
5/7 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Sitä onkin hyvä loppu elämä elää katkeruuden savessa ja itsesäälissä.

Vierailija
6/7 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai...? 🤔 No ei muakaan opastanut äiti enkä kyllä ole osannut asiaa harmitella. Näinköhän äiti olisi itsekään ollut sen asiantuntevampi? Ihan samalla tavalla varmaan mennyt itsekin markettiin ja sovittanut sopivat. Jos aikuisena olisin kaivannut parempia rintsikkaoppeja, niin olisin mennyt asiantuntijaliikkeeseen, en syytellyt äitiäni.

Vierailija
7/7 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan eikä,ostanut rintaliivejä eikä puhuttu mitään rintoihin liittyvääkään kuukautista puhumattakaan. Äiti syntynyt 1941.