Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, haluan lopettaa huumeet!

Vierailija
07.07.2023 |

Haluan lopettaa huumeiden käytön. Työ, perhe, elämä kärsii tästä. En voi mennä a-klinikalle koska minulla on alaikäisiä lapsia enkä halua että lastensuojelu sotkeutuu asiaan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tuomitse sinua, kun haet apua itsellesi. Etkä menetä lapsiasi sen takia.

Päinvastoin.

Vierailija
2/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tilanteen, mutta valitettavasti Suomessa olet oman onnesi nojassa. Täällä luotetaan rankaisemisen voimaan. Yritä parhaasi, niin minäkin teen. Tuskin tässä onnistuu, kun kaikki ongelmat tulee niskaan yhtä aikaa.

Itsemurha on päivittäin mielessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käytät?

Miten olisi Anonyymit narkomaanit?

Vierailija
4/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tuomitse sinua, kun haet apua itsellesi. Etkä menetä lapsiasi sen takia.

Päinvastoin.

Pelkään että lapset otetaan heti huostaan. Heidän toinen vanhempansa ei ole kuvioissa. Mutta toisaalta en kykene omin voimin pääsemään irti, kokeillut olen monta kertaa.

Tuomitaan minut. Koko kylä saa tietää..

AP

Vierailija
5/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tilanteen, mutta valitettavasti Suomessa olet oman onnesi nojassa. Täällä luotetaan rankaisemisen voimaan. Yritä parhaasi, niin minäkin teen. Tuskin tässä onnistuu, kun kaikki ongelmat tulee niskaan yhtä aikaa.

Itsemurha on päivittäin mielessä

Voi, voimia sinulle! Tosiaan rankaistaan, menettäisin varmaan työnkin jos hakisin apua. Olen yrittänyt parhaani, olen väsynyt yrittämään. Haluan lakata haluamasta huumetta. Ehkä sitten yritän edelleen. Tsemppiä.

Vierailija
6/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea ratkaisu on lasten huostaanotto. Ihan järkyttävää, että joutuvat elämään narkin vanhemman kanssa

Vierailija
7/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytät?

Olen päättänytkin kokeilla Na-ryhmää. Mutta netissä, livenä en voi mennä koska en halua kaikkien tietoon että olen addikti. Tästä kun ei tiedä kun oma puoliso.

Käytän erilaisia lääkkeitä väärin : adhd-lääkkeitä, opiaatteja ym kipulääkkeitä. Pilveä poltan joskus.

Ap

Vierailija
8/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea ratkaisu on lasten huostaanotto. Ihan järkyttävää, että joutuvat elämään narkin vanhemman kanssa

Niin eikö olekin järkkyä. Päällisin puolin asiat ovat ok mutta olen ihan hajalla. En ole läsnä. En jaksa tätä.

Ap

Vierailija
9/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytät?

Olen päättänytkin kokeilla Na-ryhmää. Mutta netissä, livenä en voi mennä koska en halua kaikkien tietoon että olen addikti. Tästä kun ei tiedä kun oma puoliso.

Käytän erilaisia lääkkeitä väärin : adhd-lääkkeitä, opiaatteja ym kipulääkkeitä. Pilveä poltan joskus.

Ap

Opiaatteihin kehittyy nopeasti paha riippuvuus. Moni täällä narkkareista huutava ei ymmärrä, että riippuvuus syntyy ihan laillisista lääkkeistä. Siksi terveydenhuollon huono tila tuleekin näkymään lisääntyvinä huumeongelmina kun hoidon sijaan määrätään vahvoja kipulääkkeitä.

Vierailija
10/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä faktat ja lopeta.

Vieroitusoireet (riippuu aineesta ja kehosta minkälaiset) menee ohi. Jos käytät ainetta "lääkityksenä", hanki tarvittaessa reseptillä toinen lääke.

Vierailija
11/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytät?

Ap

Opiaatteihin kehittyy nopeasti paha riippuvuus. Moni täällä narkkareista huutava ei ymmärrä, että riippuvuus syntyy ihan laillisista lääkkeistä. Siksi terveydenhuollon huono tila tuleekin näkymään lisääntyvinä huumeongelmina kun hoidon sijaan määrätään vahvoja kipulääkkeitä.

Suomessa kipupotilaat huutaa kivusta, kun eivät saa lääkettä. Täällä ei määrätä opiaatteja liikaa. Vaan liian vähän.

Vierailija
12/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieroitusoireet (riippuu aineesta ja kehosta minkälaiset) menee ohi. Jos käytät ainetta "lääkityksenä", hanki tarvittaessa reseptillä toinen lääke.

Esimerkki kommentoijasta joka ei tiedä yhtään mistä puhutaan mutta päteä pitää.

Vierailija
13/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet erittäin väärässä. Kommentoija on käyttänyt aineita ja lopettanut.

Vierailija
14/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet erittäin väärässä. Kommentoija on käyttänyt aineita ja lopettanut.

Niin varmaan.

Vierailija
15/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt lopettaa aineet vaikka kuinka monta kertaa. Olen jo epätoivoinen. Minulla ei enää ole reseptiä mutta helppo se on nelikymppisen äiti-ihmisen hommata netin kautta pari kontaktia.

Opiaattien fyysiset viekkarit kyllä kestän, mutta ne psyykkiset..

Miten saisin itseni hakemaan apua :(

Ap

Vierailija
16/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ LOPETA ILMAN APUA. Älä ainakaan "seinään" vaan hivutellen annosta pienentäen. Aineesta riippuen lopettaminen voi olla hengenvaarallista.

Vierailija
17/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin.

Pelkään että lapset otetaan heti huostaan. Heidän toinen vanhempansa ei ole kuvioissa. Mutta toisaalta en kykene omin voimin pääsemään irti, kokeillut olen monta kertaa.

Tuomitaan minut. Koko kylä saa tietää..

AP

No jos lapset sijoitetaan avohuollon tukitoimena tilapäisesti, niin ei kai se ole niin paha asia. Jos toimit yhteistyössä lastensuojelun kanssa, ja puhut tilanteesta avoimesti ja kannustavasti lapsillekin, ja tapaat heitä säännöllisesti sijoituksenkin aikana, niin kaikki sujuu varmasti hyvin. Ei välttämättä ole pitkästäkään ajasta kyse, ja ainakin sinulla on sitten motivaatiota tuplasti todella hoitaa vieroittautuminen huumeista kunnolla ja lopullisesti. Jos vieroitus on tosi rankkaa, niin hygähän se vaan on, ettei lasten tarvitse olla näkemässä kun voit huonosti. Et varmaan ihan oikeasti silloin edes pysty heistä kunnolla huolehtimaan.

Vierailija
18/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan otat asian esille. Ei sinua tuomita. Pääset korvaushoitoon tarvittaessa ja ei lastensuojelu ole heti sinulta lapsia ottamassa pois. Voit päästä lasten kanssa perhekuntoutukseen. Missä kaupungissa asut?

Lastensuojelussa työskentelevä

Vierailija
19/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kerro asiasta kellekään esim. Lääkärille,päihdetyöntekijöille tai muille viranomaisille.Siitä seuraa vaan ja ainoastaan ongelmia.

Vierailija
20/40 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Opiaatteihin kehittyy nopeasti paha riippuvuus. Moni täällä narkkareista huutava ei ymmärrä, että riippuvuus syntyy ihan laillisista lääkkeistä. Siksi terveydenhuollon huono tila tuleekin näkymään lisääntyvinä huumeongelmina kun hoidon sijaan määrätään vahvoja kipulääkkeitä.[/quote]

Vahvoja kipulääkkeitä pitää uskaltaa määrätä jos potilas niitä tarvitsee. Kipupotilaat tarvitsevat opiaatteja, ei se haittaa vaikka tulee riippuvuus koska lääkitys lopetetaan hitaasti ja hallitusti. Jos tarvii loppuiäksi opiaattilääkityksen niin mitä sitten? Opiaatit ovat tehokkaita kivunlievittäjiä eikä mun mielestä niitä pidä säästellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän