Tampere vie konsertit ja urheilutapahtumat Helsingiltä. Kumpaan menisit mieluummin, Tampereelle vai Helsinkiin?
Tampere kaupunkina viehättää enemmän. Molemmissa kaupungeissa olen käynyt konserteissa ja urheilua katsomassa. Myös Särkänniemi on mieluisampi paikka kuin lintsi.
Kommentit (75)
Tampereelle, jo senkin takia, että tytär asuu siellä.
Onhan Tampereelle lyhyempi matka eri puolilta Suomea, että eipä uutinen yllätä.
Luin tuon IS jutun. Helsinki Garden? Kokonaan maan alle rakennettu areena? Aamun hulluin uutinen.
Jos noista pitäisi oikeasti valita, niin varmasti Tampereelle.
No eihän tästä ole Nokia areenalle kuin reilu 2 km, joten se, kun asun jo valmiiksi täällä.
Tampereelle. Asun Keski-Suomessa joten lyhyempi matka. Eikä helsinki iske muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä valitsen Tampereen, tyttäresi on aika kuuma kissa.
M51
Tamperelaiset ovat käytökseltään miellyttävämpiä kuin helsinkiläiset.
Myös tamperelaiset taksikuskit ovat vaaleampia kuin helsinkiläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä valitsen Tampereen, tyttäresi on aika kuuma kissa.
M51
haha, tytär asuu poikaystävänsä kanssa.
Helsinkiin on minulla helpompi matka, mutta toisaalta, miksi Helsingissä aina pitää olla kaikki?
Helsinki tyhjenee muutenkin , on muuttotappiokunta toisin kuin Tampere.
Tampereesta on tullut paljon mielenkiintoisempi, modernimpi, tyylikkäämpi ja innovatiivisempi, mutta se on kuitenkin säilyttänyt maanläheisyytensä, joten Tampereelle ehdottomasti!
Siitä vaan, Helsingissä ei nykyään pyöri kuin turisteja, hyvä jos painuvat muualle.
Tampere on kallis, junttila, ja nykyolemukseltaan kolkko. Onneksi en käy konserteissa.
Helsinki on jotenkin syrjässä muusta Suomesta. Joskus tulee pistäydyttyä Hki-Vantaan lentokentällä, kun käy maailmalla.
Itse asiassa olen käynyt Lontoossa useammin kuin Helsingissä.
Onneksi minulla ei ole koskaan mitään asiaa Helsinkiin. Tampereelle on useinkin.
Tampereella ei ole roadman-ongelma räjähtänyt käsiin
Vierailija kirjoitti:
Helsinki tyhjenee muutenkin , on muuttotappiokunta toisin kuin Tampere.
Ei pidä paikkaansa. Helsingin väkiluku on kasvaa. Edelleen n. 83,7%:a helsinkiläisistä puhuu äidinkielenään suomea.
En tykkää väkijoukoista, oli kaupunki mikä tahansa.
Helsinkistä olen muuttanut pois sen ghettoutumisen takia, mutta ei se Tampereesta tee yhtään sen houkuttelevampaa minun silmissäni.
M40