Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä suuttui kun käytin hänen pyykinpesukonettaan

Vierailija
06.07.2023 |

Hän lähti käymään siis nopeasti asioilla ja lupasi että saan tehdä täältä häneltä käsin etätöitä. Noh, hänen lähdettyään ajattelin että voisin nopeasti pestä urheiluvaatteet aamun kuntosalin jälkeen ja pistin parin tunnin ohjelman käyntiin.

Ystävä tulee kotiin kun ohjelma on huuhteluvaiheessa ja saa aivan uskomattomat kilarit: kutsuu minua täysin tahdittomaksi vieraaksi kun käytän konetta ilman hänen lupaansa ja vastuuttomaksi hulttioksi kun en valvonut koneen toimintaa (olin olohuoneessa tekemässä töitä, pesukone kylppärissä). Ärsyttää ja lähetin hänelle viestiä jälkikäteen pahoitellen tapahtunutta ja painotin sitä, etten halunnut aiheuttaa mielipahaa. Hän luki viestin tunti sitten eikä vastannut.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri suuttui kun pesin työvaatteita ja lähdin töihin.

Vierailija
2/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin suuttunut tuollaisesta tempauksesta. Meillä kuitenkin pestään koneessa vuodevaatteita, alkkareita yms. henkilökohtaista, enkä tykkää siitä ajatuksesta että jonkun vieraan hikiset vaatteet ovat siellä nyt haisemassa. Pesit varmaan tietysti 30C ohjelmalla että hikibakteerit jäävät koneeseen muhimaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagointia kaverilta

Vierailija
4/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo. Pesukoneen (pakko)vahtiminen kylppärissä paljastaa sen.

Vierailija
5/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet likainen ja haiseva. En ihmettele ystäväsi käytöstä.

Vierailija
6/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin olisin ollut asiasta ihan hiljaa, mutta tuon jälkeen en enää olisi vastannut meileihin tai soittoihin. Kaveria ei olisi enää ollut olemassa minulle. Koska kaikesta päätellen minäkään en olisi sen arvoinen, että minulta kysyttäisiin omassa kodissani moiseen lupa.

Vierailija
7/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin olisin ollut asiasta ihan hiljaa, mutta tuon jälkeen en enää olisi vastannut meileihin tai soittoihin. Kaveria ei olisi enää ollut olemassa minulle. Koska kaikesta päätellen minäkään en olisi sen arvoinen, että minulta kysyttäisiin omassa kodissani moiseen lupa.

Kenestä puhut? Sekava kommentti!

Vierailija
8/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tunnin ohjelma urheiluvaatteille? Miksi joku kirjoittaa tuollaista sontaa?

Vierailija
9/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin tunnin ohjelma urheiluvaatteille? Miksi joku kirjoittaa tuollaista sontaa?

Taisi ystävä löytää palstalle :D

Vierailija
10/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" nopeasti" parin tunnin ohjelmalla pesitkin. Mä ainakin olen viisastunut kun pidempi aikaisia vieraita tulee kylään. Kaikki kallisarvoinen (meikit, shampoot, naamarasvat yms) lähtee piiloon. Mulla on muuten vessassa tyhjät hiustenhoito tuotteet, lakat käytetty, kalliit shampoot, ripsarit käytetty luvatta. Ens viikolla tulee vieraat, viikonlopun jälkeen tyhjään hyllyt. Halpis shampoo vaan jää esille. Oletan siis että tämä vieras on samanlainen kun äitinsä. Ei se omena puusta kauas putoa.

Vierailija
11/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs käytit ilman lupaa.

Vierailija
12/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus voisi olla tottakin. Mutta en vielä niin pösilö ole että kylässä alkaisin pyykkiä pesemään.

Vierailija
13/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat moukkia. Kummallakin käytöstavat hakusessa.

Ei kylässä aleta pesemään pyykkiä (???) mutta toisaalta tahditonta oli myös kilahtaa tuosta.

Vierailija
14/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe mitään tunteita aiheesta erityisesti, mutta olen samaa mieltä ystävän kanssa ettei luvatta käytetä konetta ja tungeta hikisiä urheiluvaatteita sinne (alusvaatteineen sukkineen?). Pesukoneille saa kyllä puhdistusaineen, en tiedä niiden tehosta, sitä voisi ehdottaa. Sitruunaa sisältävä ehkä paras, olisikohan Tokmannilla tai joku muu paikka.

Vierailija
15/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä ei pestä pyykkiä ilman lupaa ja urheiluvaatteet, jos pestään tuoreeltaan, niin 15min pikaohjelmalla.

Vierailija
16/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti vaan niistä hikisistä treenivaatteistasi keskenäsi! Millään pikaohjelmalla ei hikipöpöt kuole.

Vierailija
17/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen urheilu vaatteet, alushousut ja sukat 95 asteessa, ei missään 40 tai 60 asteessa puhdasta tule todellakaan.

Vierailija
18/18 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta saa lainata pesukonetta, mutta lupaa voisi kysyä ensin.

Jos joku vieras rupeaisi pesemään kylässä ollessa pyykkejä niin olisihan se aika omituista. Ja ei kyllä tähän mennessä kellään ole ollut pyykkejä sopivasti mukana kun ovat tulleet käymään.