Ulosotto vienyt palkasta maksuvapaasta kuukaudesta huolimatta
Onko kenellekään muulle käynyt näin? Miten tilanne eteni? Ulosotosta on siis tullut kirjallinen vahvistus maksuvapaasta kuukaudesta sekä netissä on myös tieto siitä. Silti palkasta on ulosmitattu.
Kommentit (7)
Ketä haittaa? Saat nopeammin sotkut selväksi. Kuka käski sekoilla rahojen kesken? Raha taitaa taskussa polttaa.
Ei ole ehtinyt tiedoksi palkkatoimistoon. Ota ulosottoon yhteys. Ehkä ei saa korjattua muuten kuin että maksuvapaa siirtyy seuraavaan palkanmaksuun. Raivostuttavaa, jos tässä kuussa lomarahojen vuoksi olit suunnitellut.
Minulta ulosotto vei kerran koko palkan ja olin kusessa. Menin raivoomaan sinne tomistoon että miten paskiaisia olette. Olin velkaa tasan 200 euroa ja ne veivät 1990 euroa. Ne ei mitenkään halunnut selvittää asiaa joten tein rikosilmoituksen. Meni 2 kuukautta että sain palkkani takas.
Toisen kerran ne mokasi kun olin velkaa 180 euroa, maksoin sen kokonaan ja sitten tuli lappu parin viikon päästä että siitä 180 eurosta oli mennyt varsinaiseen velkaa vain noin 45 euroa ja loput ulosottoviraston kuluihin muka. Taas menin raivoomaan sinne että täyttä kusetusta ja tein rikosilmoituksen ja asia tutkittiin ja ne tosiaan yritti kusettaa.
Ei ole ehtinyt tosiaan palkanlaskentaan tieto. Ulosotto palauttaa liikaa perityn rahan sinulle takaisin, mutten osaa sanoa milloin.
Kuka rahaa tarvitsee tänäpäivänä? Luonto tarjoaa ruokaa ja meressä tuoretta kalaa voi onkia mato ongella ilmaiseksi.
Ei ole, mutta itseltäni katosi tililtä opintolaina. Laitoin itseoikaisupyynnön tmv. ulosoton verkkopalvelun kautta, rahat palautuivat muistaakseni noin viikossa. Varmaan toimii tässäkin tilanteessa!