Kylmäkaapin lihoissa on hälyttimet Lidlissä
Taitaa käydä aika lailla varastelevaa sakkia siellä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pian on ihan kaikissa muissakin tuotteissa, ynnä vartijat jo sisääntulossa vastassa, kunhan hallitus pääsee toteuttamaan köyhienkyykytysohjelmaansa.
Mitäs tekoa hallituksella on näpistelijän uran valinneiden ihmisten kanssa?
Kunnollinen sosiaaliturva on halpa hinta yhteiskuntarauhasta. Mutta saapa tuon tajuta myös jälkikäteen, jos on vaikea olla kaukaa viisas.
Kuinka tyhmä olet? Mielestäsi kun kaikki elämäntapatyöttömät kestitään ruhtinaallisesti kotisohville niin tämä sinun yhteiskuntarauhasi on taattu?
Kuinka tyhmä itse olet? Kuinka pitkään olet itse elänyt sosiaaliturvalla ja missä tilanteessa?
Tässä maassa on "elämäntapatyöttömiä" ainoastaan muutama, ja loput ovat aidosti työttömiä. Avoimia työpaikkoja kokoaikaiseen työhön, jolla elää, on marginaalisesti verrattuna työttömien määrään. Hallituksen ratkaisu on leikata tuet opiskelijoilta, asumistuen saajilta ynnä muilta, ja selvittää, voiko toimeentulotuen viedä kokonaan niiltä, jotka eivät suostu tempputyöllistämiseen tai orjatyöhön.
Itse ainakin ryhdyn varastamaan, jos ja kun tuhkatkin viedään pesästä. Hyvä puoli asiassa on, että minä en ole väkivaltainen tai häikäilemätön, mutta moni muu on.
Nukut varmaan yösi hyvin jatkossa.
En asioi Lidl:ssä joten en tiedä.
Kalliiksi tulee varastelu muille ostajille, hinnathan siinä yleisesti nousevat. Hälyttimienkään laitto ei ole ilmaista, ja taas hintoihin korotus. Toisten omaisuuden turmeleminen tai varastaminen on alhaista.
Vierailija kirjoitti:
En asioi Lidl:ssä joten en tiedä.
Ihan sama juttu kaikissa kaupoissa mm. Pk-seudulla, jossa näitä tulee laivoilla ja lentokoneilla.
Nykyisin kaikissa suuremmissa kaupoissa on myös vartijat. Mutta vasemmisto silti haluaa näitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kirppareillakin on hälyt jos maksaa enemmän kuin 10e
Ei minun kotikaupungissa vaan ole kuin jossain paljon kalliimmissa.
Lihat on arvotavaraa, vegekorvikkeissa tuskin on varashälyttimiä.
Minulle on käynyt niin, että vastaava Lidlin paristopakkaus ei hälyttänyt Lidlissä, mutta seuraavassa liikkeessä kylläkin sisään mennessä.