Heinäkuu ahdistaa
Heinäkuu on vuoden lähes inhottavin kuukausi. Pitäisi olla kesä, mutta säät syksyiset ja masentavat. Töissä on hiljaista kun kaikki lomailee. Tappavan tylsää. Tekemistä ei juuri ole kun kaverit lomalla ja joka paikassa tungosta lomalaisten takia. Uimahallit ja muut paikat johon mennä huonolla säällä ovat kiinni. Marjojakaan ei voi vielä poimia
Kesäkuun jälkeen on vaan ahdistanut ja kovat odotukset elokuun lomassa. Toivottavasti silloin on kesäistä säätä. Muita, joilla samanlainen fiilis?
Kommentit (3)
Ei pidä antaa periksi! Pitää improvisoida sään mukaan kaikenlaista ja sitten kun on aurinkoista, niin heti menoksi.
Minua ahdistaa mätäkuu ja lokakuu ja marraskuu. Heinäkuun alkuosa on kiva, kunnes alkaa mätäkuu ja kaikki haavat alkavat mätiä.
Minua ei ahdista koskaan mikään, mutta siitä olen samaa mieltä, että heinäkuu on vuoden inhottavin kuukausi, varsinkin nykyään.
Aurinko, paahde ja helle ovat jotakin aivan kammottavaa. Pitää iloita näistä tämänhetkisistä viileistä ilmoista ennen kuin hellehelvetti taas pamahtaa päälle.