Is: Helsingin Kalliossa ammuskeltu
Äärioikeisto vauhdissa.
Kommentit (54)
Pettyneet persu äänestäjät selvitellut välejä sen jälkeen kun heille selvisi että pensa ei halpene.
Vierailija kirjoitti:
Kallio on kulttuurin keskittymä. Nyt saa asuntojakin hyvään hintaan. Pizzaa ja kebabia myös saa joka nurkalta.
Homotiheyskin on kohdallaan. Tarvittaessa saa parrua kakkoseen ja pääsee itsekin poraamaan.
äxemen kirjoitti:
Pettyneet persu äänestäjät selvitellut välejä sen jälkeen kun heille selvisi että pensa ei halpene.
Aika väsynyttä. Pystyt kyllä parempaan.
Sitä parempaa isämmaallista väkivaltaa taas kerran.
Toivatko terveisiä persujen puoluetoimistolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raviharrastajat vai "nuoriso"?
Asuintaloissa ammuskelu on enemmän raviväen alaa. Heillä on muutenkin koko ajan keskinäisiä rähinöitä ja säätämistä siitä saako joku käydä tai asua kerrostalossa toista ylemmässä kerroksessa. 'Nuoriso' mellastaa ulkona, puistoissa, jne.
Pidätetyt oli kantiksia, oletettavasti keski-ikäisiä.
Huhujen mukaan tilanne eskaloitui sen jälkeen kun yksi näistä viidestä persusta tuli kaupasta ja sanoi muille "ei niillä ollut muuta kuin tätä mustaa makkaraa tarjolla"
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin kun vihervassareiden hienostoalueelle tulee tämmöistä.
Okein.
Ei kai Pengerkatu mitään hienostoaluetta ole?
Pengerkadulla oli ennen poliisiasema, mutta Kokoomus kaikessa viisaudessaan halusi lakkauttaa paikalispoliisiasemat koska säästöt.
Kruununraakkeja tai sivareita jos eivät ole edes osuneet.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä naapurissa töissä, ihan rauhallista on, ei niin dramaattista kuin haluaisitte.
(Maalaiset jaksaa ihmetellä/vihata/inhota Kalliota.)
Asuin siellä 10v, tiedän tasan tarkkaan millain alue on. Et sä muita parempi ole, vaikka hipsterinä niin kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin kun vihervassareiden hienostoalueelle tulee tämmöistä.
Okein.
Ei kai Pengerkatu mitään hienostoaluetta ole?
Niille koko Helsinki on hienostoalueatta. Ei ne tiedä kun ne ei ole koskaan käyneet Keskustaa/Rautatieaseman läheisyyttä pidemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä naapurissa töissä, ihan rauhallista on, ei niin dramaattista kuin haluaisitte.
(Maalaiset jaksaa ihmetellä/vihata/inhota Kalliota.)
Asuin siellä 10v, tiedän tasan tarkkaan millain alue on. Et sä muita parempi ole, vaikka hipsterinä niin kuvittelet.
En ole hipsteri, työpaikkani vaan sattuu olemaan täällä. Asun ihan lähiössä, kiitos.
Kantis nis tit ammuskelee toisiaan, kukaan ei kuollut, tilanne jo ohi, ulkopaikkakuntalaiset yhä helisemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tultiin just himaan, kuljettiin yhden kadun päässä tapahtumapaikasta täysin tietämättä mitä tapahtuu, kun mustat pakut meni ohi hälytyspillit soiden. Veikkaan että hu umehommia. Landet öyh öttää aina että Helsinki on turvaton koska m aamut, mutta Kur vihan on se turvattomin alue, täynnä ka ntis juopp oja ja huu meriipp uvaisia. Kallio on ihan kiva alue asua muuten, mutta ei ole kivaa että ihmisten ongelmien annetaan kasaantua tuolla tavalla.
No sitähän mä olen aina sanonut että niissä julkisissa vessoissa pitäisi olla huumeruiskujen reiän lisäksi olla se hole jonne pudottaa ne mutkat ja katkastut haulikot yms. ettei tule vahinkoja.
En alkaisi tuliaseita pudottelemaan yhtään minnekään. Poliisiasemalle saa lain mukaan luovuttaa laittomat aseet, no questions asked. Löysit sitten ukkisi kuolinpesästä tai olet vaikka huu mediileri joka haluaa irti siitä elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Pengerkadulla oli ennen poliisiasema, mutta Kokoomus kaikessa viisaudessaan halusi lakkauttaa paikalispoliisiasemat koska säästöt.
😂 Kokoomuksen vika siis tämäkin. Tiedoksi sosialisteille, että leikata näistä ei tarvitsisi jos pitäisitte taloudesta parempaa huolta.
Vierailija kirjoitti:
äxemen kirjoitti:
Huhujen mukaan tilanne eskaloitui sen jälkeen kun yksi näistä viidestä persusta tuli kaupasta ja sanoi muille "ei niillä ollut muuta kuin tätä mustaa makkaraa tarjolla"
Toisen huhun mukaan tilanne eskaloitui sen jälkeen kun vihreät raahasi mustan makkaran asuntoon mutta se ei ruvennut seisomaan.
No en nyt suosittelisi sinulle kyllä mitään stand up koomikon uraa noilla näytöillä.
Eihän siinä jos ei sekaannu huumeisiin ja kulje epämääräisessä seurassa ja myöhään. Itse olen myös saanut elää rauhassa, jos öisin ördäävien juop pojen kadulta kantautuvia huutoja ei lasketa mukaan.
Mutta metroasemalla joutui vartija melkein amm utuksi, Alepan edessä joku kuo li luotiin, yleinen vessa poistettiin kun joku oli sinne hakattu, ja sitten läheisessä puistossa ja Helsinginkadulla vuoden sisään pahoinpitelyitä, Vaasankadulla se puukotus. Kantisten hu ume ja juoppopiirit näihin liittyy, joukkokokoontumiset päivittäin siinä metron lähettyvillä, lähellä tän päiväsen tapahtumapaikkaa. Kun ei ole muutakaan paikkaa minne mennä.