Tarvitsisin hieman vinkkejä sooloseksiin.
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 25 vuotta. Jo vuosia ovat halumme seksissä olleet erilaiset. Miehelleni riittää kerran kolmeen kuukauteen ja minulle ei. Olen 45-vuotias ja ihan hyvin säilynyt urheilullinen nainen eli en usko ulkonäköni muodostuneen esteeksi. Pidän itsestäni huolta ja moni varmaan kummastelisi, jos kertoisin kärsiväni seksin puutteesta. Ikä kuitenkin kertyy ja en jaksa sitä möllöttämistä ja riitaa, jos otan asian puheeksi puolisoni kanssa. On siis keksittävä muuta ja ajattelin ensimmäistä kertaa elämässäni ostaa itselleni dildon tai vastaavan.
Selatessani sivustoja huomasin, että niitähän on tosi monenlaisia. Mikähän olisi sellainen perushelppo väline tässä lajissa aloittelijalle. Haluaisin hiljaisen välineen lapsiperheessä (ja sellaisen ettei mies pahastu kun käytän) ja näppärän kokoisen, jonka saa katseilta helposti piiloon.
Kiitos asiallisesta avustasi!
Kommentit (21)
Pahoittelut, että tein viestini väärään ryhmään. Yritän jatkossa olla tarkempi.
Ap
Joku Bad dragon dildoista, löytyy jos jonkinlaista.
Itse ostaisin sellaisen mikä itseäni miellyttää.
Ihan turhaa ajatella että "hankitaan nyt joku pinkki 9cm jellyjortikka kun mieheni pahastuisi kuitenkin jos hankkisin haluamani suonikkaan 28cm mustan big Bossin".
Itseäsi vartenhan sen hankit, miehesi mielipidettä voit kysyä sitten jos tarkoitus on myös häneen sitä käyttää .
Satisfyereita monet tuntuvat kehuvat, löytyy useanlaisia. Itsellä oli sellainen epilaattorilta näyttävä ladattava, tosi hiljainen eikä siis näyttänyt miltään seksivälineeltä.
Seksivehkeet on kuin moottoripyörät, yksi on hyvä mutta aina löytyy tilaa vielä yhdelle uudellekin.
Älä siis tuskastele harrastuksen aloituksen kanssa, kokemuksen myötä osaat etsiä uusia ominaisuuksia ja toimintoja.
Joudutko raukka runkkailemaan salaa?
Vierailija kirjoitti:
Seksileluille kateellisia olevat miehet on kyllä ihan pikkupoikia.
Satisfyer ainakin on hiljainen, se on ainoa moottoroitu lelu josta puoliso tykkää. Siitähän on nyt sellainen kaksitoimimallikin, jossa on se klitorisimu ja vibraattori samassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin jos itse haluavat seksiä vain muutaman kerran vuodessa.
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin jos itse haluavat seksiä vain muutaman kerran vuodessa.
Nimenomaan. Ja sitten pitäisi runkkailla vielä salaa.
Huvittava ketju. Miten kukaan on alkujaankaan halunnut itselleen tollasen miehen? En ole ihan varma onko se vika mies vai sitten ap?
Mun tekisi mieli ostaa vaimolle funfactory pulsator tai sitten lovense lush 3 mutta en enää osta leluja kun toisella ei riitä mielikuvitusta leluihin . Satisfyerkin on ihan turha kapistus kaapissa on ehkä käyttänyt ilman minua muutaman kerran kun kerran kysyi tuon laturia. No nytkin se laturijohto on jossain hukassa kuten oli silloinkin . Alkuun tykkäsi we vibestä mutta sitten tuli jotain ja sitäkään ei voinut käyttää. Käyttämättömyys tuhosi akun tuosta . Yhden dildon jonka ostin ekaksi käski heittää vuoden jälkeen menemään . Seksi on vähän pakkopullaa ja siksi en ehdotakaan sitä enää kuin kerran viikkoon . Nuolla ei saa missään nimessä mutta joskus teen kuitenkin niin silloin kun hyväilen ja suukottelen alastonta vartaloa joka taitaakin olla ainoa asia josta oikeasti pitää . Ja minä kun tekisin mitä vaan mistä pitäisi oikeasti. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Mun tekisi mieli ostaa vaimolle funfactory pulsator tai sitten lovense lush 3 mutta en enää osta leluja kun toisella ei riitä mielikuvitusta leluihin . Satisfyerkin on ihan turha kapistus kaapissa on ehkä käyttänyt ilman minua muutaman kerran kun kerran kysyi tuon laturia. No nytkin se laturijohto on jossain hukassa kuten oli silloinkin . Alkuun tykkäsi we vibestä mutta sitten tuli jotain ja sitäkään ei voinut käyttää. Käyttämättömyys tuhosi akun tuosta . Yhden dildon jonka ostin ekaksi käski heittää vuoden jälkeen menemään . Seksi on vähän pakkopullaa ja siksi en ehdotakaan sitä enää kuin kerran viikkoon . Nuolla ei saa missään nimessä mutta joskus teen kuitenkin niin silloin kun hyväilen ja suukottelen alastonta vartaloa joka taitaakin olla ainoa asia josta oikeasti pitää . Ja minä kun tekisin mitä vaan mistä pitäisi oikeasti. Huoh.
Otan osaa. Älä tuhlaa koko elämääsi tuollaisen.
Itse ostin sellaisen Black Champagne mallisen. Menee meillä ainakin helposti piiloon viinikaappiin ja lukkojen taakse.
Tarkkamalli on tämä https://www.poppers-shop.com/product_info.php?products_id=8061 sai vielä joku aika sitten suomestakin.
Nostan