Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pissajuttuja

Kusipukki
06.07.2023 |

Nyt on liki 50:llä miehellä alkanut pissajutut kiihottaa. Ei mikään suuhun kuseminen, mutta vähän lievempi. Esim. makasin saunan lauteilla selälläni ja annoin pissan tulla omalle vatsalleni. Tuntui hyvältä. Haluaisin, että vaimolla olisi jotain kauluspaitaa päällä, ilman rintaliivejä ja saisin kusta paidan märäksi. Samoin hän saisi kusta minun päälle, esim. jaloille, tai vatsalle. Eikä haittaisi, vaikka kusisi samalla, kun nain häntä. Onko muilla, miehillä, tai naisilla tällaista tuntemusta. Tai kokemuksiakin olisi kiva kuulla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata lauteille kusta.

Toivottavasti on oma saunanne, törkimykset :-D

Vierailija
2/5 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oma sauna. Otin pefletin ensin alta pois ja jälkeenpäin huuhtelin hyvin. Eli ei syytä huoleen, vielä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös lievästi ruvennut kiihoittamaan. Tai ainakin kokeilla mutta vaimo ei oikein innostunut asiasta. Ehdotin että pissaisi minun päälleni mutta ei kuulemma pysty jos vartavasten pyydetään.

Vierailija
4/5 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo leikit kiinnostaisi. Olen joitain kertoja itsekseni leikkinyt, puolisolle en ole kehdannut ehdottaa. Molemmin puolin kiihottaisi, myös naamalle ja suuhun sekä puolison pilluun ja pyllyyn sisään kuseminen.

Vierailija
5/5 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillai miedosti kiinnostaa. Suihkussa tekisi mieli laittaa käsi pimppiä vasten kun nainen pissaa... Ja suudella samalla...