Jos on pelkkä seksisuhde, vaaditko uskollisuutta?
Minulle riittäisi tässä elämänvaiheessa kevyempikin suhde, mutta tietysti pitäisin koko ajan silmät auki kiinnostavien ihmisten suhteen.
Mulle on ihan sama onko vastapuoli vapaa vai varattu, jokainen on vastuussa vain omista tekemisistään. Silti jotenkin outoa, että varatut koittaa sanella, ettei muita saisi tavata.
En käytännössä tapailekaan kuin yhtä kerrallaan, mutta en myöskään sitoudu, vaan voin lopettaa tapailun koska vaan. Mutta voiko varattu sanella sääntöjä??
Kommentit (7)
Miksi pitää sekaantua varattuihin? Saako siitä jotain outoa jännitystä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei edes kerro ovatko vapaita tai varattuja. Ja on niitä avoimiakin suhteita. Ei kuulu mulle mitä kukakin on.
Ap
Saat keksiä ihan vapaasti sääntöjä ja ehtoja. Se on sitten eri asia löydätkö jonkun joka haluaa leikkiä sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei edes kerro ovatko vapaita tai varattuja. Ja on niitä avoimiakin suhteita. Ei kuulu mulle mitä kukakin on.
Ap
Samaa retoriikkaa käyttävät alaikäisiä jahtaavat pedofiilit. Ei muka tiedetä ja asiat vaan vahingossa tapahtuu.
Ei uskollisuutta koskaan voi vaatia, korkeintaan toivoa. Parasta käyttää kondomia aina. Näin toimii tuntemani vaimo, joka tietää miehensä harrastavan syrjään hyppelemistä. Vaimo ei ole antanut paljaalla kohta kymmeneen vuoteen.
Ei väliä, mutta olen pariin kertaan ollut tilanteessa missä kumppani (nainen) on jossain vaiheessa yrittänyt viedä suhdetta seurustelun suuntaan jälkikäteen, eikä ko. uudelleen määrittely oikein toimi itselle. Ehkä tämä on nyt sitten se asia mikä erottaa pelkän seksisuhteen ja potentiaalisen parisuhteen toisistaan.
Saahan sitä nyt hyvänen aika sanella mitä huvittaa kenellekin. Eri asia, toimiiko se toinen sen mukaan.