Huh! Minulle selvisi tänään, että mieheni ei ole saanut suoritettua edes peruskoulua =D
En ole osannut edes ajatella asiaa, koska tavatessamme oli hyväpalkkaisessa vakityössä ja on siinä edelleen. Aikaisemmin, kun olen koulutuksesta kysellyt, mies kierrellyt ja sanonut asian olevan kunnossa. Tänään sitten kuulin anopiltani totuuden.
Kommentit (7)
Hän on käynyt kaikki koulunsa ulkomailla eikä mikään hänen tutkinnoistaan vastaa mitään suomalaista. En ole edes ihan varma, onko hänellä mitään varsinaista tutkintoa. Mitään paperia tai todistusta en ole koskaan nähnyt. Tämä ei ole kuitenkaan vaikuttanut avioliittomme onnellisuuteen millään tavalla. Olemme olleet yli 10 vuotta yhdessä.
Eikä tuo kouluttamattomuus ole millään tavalla tähän mennessä elämäämme haitannut, enkä usko että haittaa jatkossakaan.
ap
Miehesi on varmaan vaan pinnannut runsaasti..
Itse sain kyllä pk:n suoritettua, mutta muuta ei sitten olekkaan. Nyt olen ollut toistakymmentä vuotta töissä nykyisessä työpaikassani ja hyvin menee.
mies peruskoulun käynyt (ei muuta koulutusta). Kyllä sitä alkujaan mietti, miten tämä tulee onnistumaan, mutta hienosti on mennyt.
- miehellä on itsetunto kunnossa
- tulot meillä molemmilla hyvät
T. Jo yhdeksän vuotta yhdessä
Vierailija: