Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh! Minulle selvisi tänään, että mieheni ei ole saanut suoritettua edes peruskoulua =D

Vierailija
11.12.2006 |

En ole osannut edes ajatella asiaa, koska tavatessamme oli hyväpalkkaisessa vakityössä ja on siinä edelleen. Aikaisemmin, kun olen koulutuksesta kysellyt, mies kierrellyt ja sanonut asian olevan kunnossa. Tänään sitten kuulin anopiltani totuuden.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- tulot meillä molemmilla hyvät

Vierailija
2/7 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on käynyt kaikki koulunsa ulkomailla eikä mikään hänen tutkinnoistaan vastaa mitään suomalaista. En ole edes ihan varma, onko hänellä mitään varsinaista tutkintoa. Mitään paperia tai todistusta en ole koskaan nähnyt. Tämä ei ole kuitenkaan vaikuttanut avioliittomme onnellisuuteen millään tavalla. Olemme olleet yli 10 vuotta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo kouluttamattomuus ole millään tavalla tähän mennessä elämäämme haitannut, enkä usko että haittaa jatkossakaan.

ap

Vierailija
4/7 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on varmaan vaan pinnannut runsaasti..

Vierailija
5/7 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kyllä pk:n suoritettua, mutta muuta ei sitten olekkaan. Nyt olen ollut toistakymmentä vuotta töissä nykyisessä työpaikassani ja hyvin menee.

Vierailija
6/7 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/7 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies peruskoulun käynyt (ei muuta koulutusta). Kyllä sitä alkujaan mietti, miten tämä tulee onnistumaan, mutta hienosti on mennyt.

- miehellä on itsetunto kunnossa

- tulot meillä molemmilla hyvät

T. Jo yhdeksän vuotta yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi