Mies, mitä toivot synttärilahjaksi
Viime vuonna tein ruokaa ja kokovartalohieronta ;)
Vinkkejä otetaan vastaan?
Kommentit (13)
En ole miehesi niin mistä minä tiedän mitä se haluaa.
Täällä on todelliset herrasmiehet liikkeellä.
Huulihölkkää ja pari kaljaa. Siitä ei päivä enää parane :)
Jos hän on yhtään sen kaltainen, Varusteleka, nettisivut, löytyy paljon kaikenlaista mies kamaa. Takaan asian henkilökohtaisesti edustaen asiakaskuntaa ja miespuolisena että sieltä löytyy jotain.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on todelliset herrasmiehet liikkeellä.
No mitä odotti että miehet haluaa, shampoota ja sukat? Naiset on niin huonoja ostamaan lahjoja että ei niiltä voi pyytää muuta kuin seksiä
Nuori rakastajatar muutamaksi tunniksi ja sinä menisit vaikka urheilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on yhtään sen kaltainen, Varusteleka, nettisivut, löytyy paljon kaikenlaista mies kamaa. Takaan asian henkilökohtaisesti edustaen asiakaskuntaa ja miespuolisena että sieltä löytyy jotain.
Thanks god ei ole, enempi smart casual putkimies
Ap
Mä oon aina yhtä hämmentynyt siitä, että joku mies vajoaisi näin alas, että lukisi, saati kirjoittaisi tänne 🤷🏻
Nuorta poikaa kun saisi ukm maistaa. Poikapillu maistuisi ukm:lle.
Mulle ainakin kelpaisi hieronta. Varsinkin eroottinen sellainen.
Mutta jos minulta kysytään mitä haluisin lahjaksi niin yksi ois vaikkapa, että joko kotona tai hotellissa kahdestaan ja hyvää ruokaa ja vaimolla kivat alusvaatteet kauniiden päälyvaatteiden alla.
Vaimolla kauko-ohjattava vibra ja ohjain minulla. Siitä sitten huoneeseen jatkamaan.
Tiedän, tylsä toive mutta käskettiin kertoa.
Enemmän arvostan tuollaista missä joku tekee minulle hyvää kuinka materiaa. Jos tarvitsen jotain niin ostan itse kun siinä on aina se riski, että tulee kuitenkin väärä.
Mä toivoin että vaimo tarjoaisi aamiaiseksi sänkyyn yläosattomissa lettuja