Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kokemuksia dom naisesta

Vierailija
04.07.2023 |

Kuulisin mielelläni miesten kokemuksia kun nainen on dominoinut. Millaista oli ja miltä tuntui?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni osti ensin minulle siveysvyön. Suostutteli minut sen käyttäjäksi ja piti avaimen itsellään. Pikkuhiljaa vei hommaa siihen suuntaan, että suhteeseemme tulisi ns alfa.

Nyt ollaan siinä pisteessä, että tyttöystävä kutsuu alfan hoitamaan miehen työn, kuten jän sanoo ja minulla on katselijan rooli.

Oma tyydytykseni tulee silloin kun hän haluaa. Tilanne on omalla tavallaan minunkin mieleen. Alistetuksi tuleminen ei vain ollut alun perin minun juttuni, mutta nyt tuntuu olevan. Siinä on sellaista vaikeasti ilmaistavaa mielihyvää.

Vierailija
2/2 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni osti ensin minulle siveysvyön. Suostutteli minut sen käyttäjäksi ja piti avaimen itsellään. Pikkuhiljaa vei hommaa siihen suuntaan, että suhteeseemme tulisi ns alfa.

Nyt ollaan siinä pisteessä, että tyttöystävä kutsuu alfan hoitamaan miehen työn, kuten jän sanoo ja minulla on katselijan rooli.

Oma tyydytykseni tulee silloin kun hän haluaa. Tilanne on omalla tavallaan minunkin mieleen. Alistetuksi tuleminen ei vain ollut alun perin minun juttuni, mutta nyt tuntuu olevan. Siinä on sellaista vaikeasti ilmaistavaa mielihyvää.

Alistumisessa ja siitä nauttimisessa on jotain todella primitiivistä. Varmasti evoluutio on jollakin tavalla saanut aikaan sen, että siitä pystyy jopa nauttimaan kun se on ollut ennen selviytymisen kannalta pakollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän